فرمانده سپاه آمل در گفتگو بابسیج مطرح کرد

تدابیر ویژه بسیج جامعه پزشکی برای سلامت زائرین اربعین

ساری-فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در خدمت زائرین است،گفت: از ظرفیت‌های موجود درتامین دارو‌های مورد نیاز و نبروی تخصصی داوطلب در خدمت رسانی به زائرین استفاده شده است.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۴۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

خبرگزاری بسیج، سرهنگ عابدین داغمه چی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج، با قدردانی از مجموعه بسیج جامعه پزشکی درسپاه که برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در تامین نیروی انسانی متخصص ودارو تلاش کردند گفت:در ایام اربعین هر سال، دریای خروشان عرض ادب و احترام به امام حسین (ع) را در میان مردم شاهد هستیم.

فرمانده سپاه آمل افزود: جمعیت میلیونی از عاشقان و مریدان اهل بیت (ع) به کربلا می‌روند و بر پیمودن و ادامه راه سید‌الشهدا (ع)، تجدید عهد و میثاق می‌کنند.

سرهنگ داغمه چی تاکید کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین، افتخار شیعه و جمهوری اسلامی ایران است و همه باید تلاش کنیم این مراسم باشکوه‌تر و با رونق بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی وسلامت به عنوان یک مجموعه خدمت‌رسان در خدمت زائرین است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های موجود درتامین دارو‌های مورد نیاز و نبروی تخصصی داوطلب در خدمت رسانی به زائرین استفاده شده است.

گفتنی است، با حمایت فرماندار ویژه آمل و فرمانده سپاه این شهرستان، ۱۰۲ قلم دارو‌ها ولوازم بهداشتی ودرمانی مورد نیاز زائرین تهیه و به بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل تحویل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها