خبرهای داغ:

انقلاب عزت، افتخار و سربلندی برای مردم به ارمغان آورده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب عزت،افتخار و سربلندی برای مردم به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۲۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)،ائمه جمعه شاهین شهر،گرگاب و گز،فرماندار شهرستان،شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر،فرمانده فراجا شاهین شهر،فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر و دیگر مسئولان شهرستان در نماز خانه ناحیه برگزار شد.

سرتیپ پاسدار مجتبی فداء با تاکید اهمیت فضای مجازی گفت:عرصه فضای مجازی عرصه ای بسیار مهم و حساس است زیرا دشمن با ایجاد شبهه قصد منحرف کردن جوانان و نوجوانان کشورمان را دارد.

وی ادامه داد:باید با فعالیت هنرمندانه در  فضای مجازی به تربیت نسل جدید بپردازیم و از این ظرفیت به  نفع انقلاب بهره ببریم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به وضعیت اسفناک کشور در دوران پهلوی گفت: وظیفه همه ایجاب می کند که با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای همه بازگو کنیم و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی،دفاعی،مهندسی و فناوری های نوین را تشریح نماییم.

فرمانده سپاه استان  اصفهان با بیان اینکه خفت و خاری آمریکا و رژیم صهیونیستی روز به روز آشکار تر می شود گفت: آن ها یک زمانی با هدف ایجاد خاورمیانه جدید به کشورهای همسایه ما حمله بردند؛ اما پس از مدتی با صرف میلیون ها دلار با سرشکستگی مجبور به ترک افغانستان شدند و نه تنها نتوانستند امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند بلکه این رژیم منحوس روز به روز به اضمحلال خود نزدیک تر شد.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار حمید رضا مجیری،سرهنگ پاسدار مهدی ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار