خبرهای داغ:
فرماندار ویژه داراب:

مناصب و موقعیت‌ها فرصت خدمت هستند، نه مایه‌ی منّت

یادواره شهدای دولت با حضورجمعه داراب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، مدیران دستگاه‌های دولتی و خانواده معظم شهدای دولت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش داراب برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۹۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای دولت با حضورجمعه داراب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، مدیران دستگاههای دولتی و خانواده معظم شهدای دولت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش داراب برگزار شد.
فرهاد فرماندار ویژه داراب ال سعدی در این مراسم گفت: بدون تردید هر موقعیت، منصب یا جایگاهی در جمهوری اسلامی به ما سپرده می شود امانتی است که شهدا به ما سپرده اند و باید مسئول و پاسخگوی آن باشیم.
سعدی افزود: بر اساس آموزه های اسلام و قرآن و کلام و مشی بزرگان این مناصب و موقعیت ها فرصت خدمت هستند ، نه مایه منت گذاشتن به دیگران و هیچ مسئولی شانی بجز خدمت در قبال مردم ندارد.
وی شهادت را برترین درجه کمال و مرگی شکوهمند توصیف کرد که مجاهدان راه حق آنرا آگاهانه انتخاب می کنند.
 ال سعدی شهدا را پاسخگوی واقعی "هل من ناصر ینصرنی" دانست که با قدرت انتخاب گری توانستند راه کمال را طی کنند.

فرماندار ویژه داراب در بخش دیگری از سخنان خود ترسیم غیر عادی بودن شرایط،تلاش در جهت گسترش واگرایی میان دلسوزان انقلاب، تفرقه انگیزی درون ساختاری،تضعیف بنیادهای انقلاب و نظام، ایجاد بستر دلسردی در جامعه، ایجاد و دامن زدن به فضای بی اعتمادی و کاهش نفوذ نرم ایران در نظام عقیدتی سیاسی منطقه را از مهمترین تلاشهای دشمن در کشور عنوان کرد و خطاب به مدیران تصریح کرد: شما فرزندان امام و مکتب انقلاب باید مراقبت و توجه جدی را سرلوحه کار خود دانسته و بعنوان رسالتی بزرگ مد نظر قرار دهید.
نماینده عالی دولت در داراب خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با در نظر گرفتن مشکلات موجود را درخور توجه توصیف کرد.
و ی خاطر نشان کرد: هدف دولت آیت اله رئیسی خدمت به آحاد مردم بویژه مناطق محروم است و ما وظیفه داریم در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم از تمامی ظرفیت های در اختیار استفاده کنیم تا بتوانیم نسبت به رفع مشکلات موجود گام های موثری برداریم.
در پایان یادواره شهدا از خانواده شهدا ، مدیران و کارمندان نمونه دولت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار