خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

شهدا برجسته‌ترین شاگردان مکتب امام حسین (ع)هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: رسالتی که از مکتب حضرت زینب(س) و حضرت زین‌العابدین(ع) آموختیم این است که با «جهاد تبیین» نگذاریم فرهنگ و گفتمان جهاد و شهادت کم‌رنگ شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در یادواره شهدای جبهه مقاومت که با حضور 285 خانواده از لشکر فاطمیون و زینبیون و میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در شهر مقدس قم برگزار شد؛ ضمن اشاره به دلبستگی ویژه این شهدا به امام حسین(ع) اظهار داشت: این گونه جلسات تنها برای گرامیداشت و تکریم شهدا و خانواده آن عزیزان نیست بلکه جلساتی برای زنده‌نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ شهدا عامل حیات طیبه هستند و ما در این جلسات به دنبال کسب حیات از شهدا هستیم.

وی با استناد به فرازهایی از زیارت عاشورا عنوان داشت: شهدا از پذیرفته‌شدگان مکتب امام حسین(ع) هستند و به ما آموختند که در کنار ذکر مقدس «یا حسین» باید با حسین(ع) بود و در کنار بیعت با او، باید در کنار امام حسین(ع) ثُبات قدم داشت و با او ماند و آنها برندگان واقعی جامعه ما هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: شهدای ما با خدا معامله کردند و جان دادند تا دین خدا جان بگیرد و دفاع از دین خدا، مرز، ملیت و کشور نمی‌شناسد. برای دفاع از دین خدا باید قابلیت پیدا کرد و شهدا به این مقبولیت در پیشگاه خدا دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما با شهدایمان عهد می‌بندیم که در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها بایستیم و نخواهیم گذاشت دشمنان اسلام و مستکبران عالم با فتنه‌گری بار دیگر به مسلمانان ظلم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار