باید برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت تلاش شود

امام جمعه شوط گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاویدان است، که باید برای حفظ و صیانت از این تفکر به صورت جدی تلاش شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۰۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شوط، حجت‌الاسلام محمد جباری، امام جمعه شوط با همراهی جانشین فرمانده سپاه شوط سرهنگ پاسدار مهدی احمدزاده در دیدار با خانواده معظم شهیدان ولی احمدی‌نژاد، بایرام شکوری و جانباز گرانقدر احمد محمدی، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاویدان است، که باید برای حفظ و صیانت از این تفکر به صورت جدی تلاش شود.

وی با بیان اینکه، رسانه‌های جمعی، روحانیون، فرهنگیان و نخبگان باید درراستای نهادینه‌سازی مکتب ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تلاش کنند، ادامه داد: همه باید در این زمینه به صورت جدی گام بردارند.

جانشین فرمانده سپاه شوط سرهنگ پاسدار مهدی احمدزاده در این دیدارها، ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تجدیداحترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت:

شهدا مایه سرافرازی و سربلندی هستند.

وی با بیان اینکه، رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زده است، ادامه داد: همه توفیق‌های امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه شوط با بیان اینکه، همه باید قدردان این عزیزان باشیم، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه گرانبها و پایدار است، که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار