حجت الاسلام عربپور در نشست روشنگری در جمع بسیجیان شهرستان بردسیر عنوان کرد:

بصیرت و معرفت سواد نیست، علم و یقین است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله افزود: بصیرت و معرفت سواد نیستند بلکه علم و یقین است که همگی آن را ندارند. کسی که سواد داشته باشد
کد خبر: ۹۴۵۴۷۷۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان صبح امروز  نشست روشنگری با  سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین دکتر عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در حسینیه ثارالله برگزار گردید. 

حجت الاسلام عربپور ضمن اشاره به بیانات پیامبر اکرم صلی الله اظهار کرد: برای انسان دو دیده قرار داده شده چشم ظاهری و چشم باطنی،  در دل هر بنده ای دوچشم پنهان قرار داده شده که به واسطه آنها غیب را میبیند آنچه که از دیدگان ظاهری پنهان است را میتوان دید یکی چشم راست یعنی بصیرت دومی چشم چپ یعنی معرفت است.

این مقام مسئول گفت: انسانهای به ظاهر انقلابی و متدین در زمانی که میبایست خودشان را نشان بدهند در صحنه حضور نداشتند و غیب شدند. 

وی افزود: بصیرت و معرفت سواد نیستند بلکه علم و یقین است که همگی آن را ندارند. کسی که سواد داشته باشد افرادی مانند میرحسین موسوی، کروبی و...  را می شناسد و میفهمد که چه ضربه ای به نظام زده اند. 

مسئول دفتر نمایندگی سپاه استان تصریح کرد: صراط مستقیم را با دیده باطن و چشم دل میتوان پیدا کرد نه با چشم ظاهر.  افرادی در نظام هستند که بعد از 43 سال از گذشت انقلاب از کرده خود پشیمان و بی بصیرت شدند و اینان زیانکارترین افراد هستند که به ولایت فقیه پشت کردند. کسانی هستند که در زمان صلح و آرامش خیلی کارها میکنند و شعارها سر میدهند ولی در زمان خطر اثری ازآنها نیست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اگر بصیرت داشته باشیم و استقامت بورزیم هیچ ابرقدرتی نمیتواند به ما و کشور ما ضربه وارد کند. 

دکتر عربپور در جمع همسران کارکنان بردسیر افزود:  خانم ها در تمامی شرایط سخت و آسان همیشه ودر همه حال یار و غمخوار  و امید همسران خود میباشند.  اصل کار همراهی خانواده برای  یک پاسدار  میباشد.  شماها همیشه در تلاش هستید که محیط خانه و خانواده آرام و پر از امید و دلگرمی باشد. 

وی تصریح کرد: مجاهدت شما همیشه در برابرسختی ها و نا آرامیها و ناملایمات زندگی باعث  رشد و تعالی همسر خود میگردد. 

 

حجه السلام و المسلمین دکتر عربپور ادامه داد: زمانی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید خیلی از تحلیلگران بر این باور بودند که عمر این انقلاب به ده سال هم نمیرسد و بعد از ده سال با یک کودتایی از بین میرود ولی در عمل این اتفاق نیفتاد. 

این مقام مسئول افزود:  این انقلاب نه تنها در قرن خود ماند بلکه قرنهای دیگر راهم درنوردید.

وی گفت:  اندیشه امامین انقلاب خصوصا امام خمینی اندیشه ناب و زلالی بود که امروز تمام دنیا آن را پذیرفته اند و در تمام دنیا خصوصا یمن، سوریه،  پاکستان و عراق نهادینه شده است ما ممکن هست در داخل سبسطه هایی ببینیم که باعث ناامیدی و یاس در مردم بشود ولی در همین ناامیدی بسی امید هست. 

وی با اشاره به ویژگی های یک دولت انقلابی تصریح کرد:  اولین ویژگی یک دولت انقلابی و کریمه این هست که مسلمین در آن عزتمندانه زندگی کنند.  عزت نرم افزار خدایی است. 

 حجت الاسلام عربپور  تصریح کرد:دومین ویژگی دولت کریمه، انقلابی و مجاهد دولتی است که اهل نفاق و ریا و اختلاس نباشد  چنین دولتی قابل اعتماد است.  در دولت قبل نفوذی ها و منافقین رشد کردند ستون پنجم دشمن پر و بال پیدا کرد و گستاخ شدند منافقین که از کشور فرار کرده بودند جرات پیدا کردند که دوباره برگردند و فتنه درست کنند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: ویژگی سوم و چهارم دولت کریمه آن دولتی است که مردم در آن جامعه دعوت کننده به معروف و نهی کننده از منکر باشند مردم دنبال معروف ها بروند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار