خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

ایجاد محله اسلامی از ماموریت های ویژه پایگاه بسیج است

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج بقیه الله(عج) حاجی آباد
کد خبر: ۹۴۵۵۹۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرگرد مانیان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در جمع بسیجیان،مردم شهید پرور حاجی آباد ،فرمانده فراجا شاهین شهر در مسجد جامع این شهر گفت:مردم خوب و غیور حاجی آباد از السابقون هستند و همیشه میدان دار صحنه های سخت انقلاب بوده اند و تعداد بالای شهدا این منطقه گواه این حرف است.

وی افزود:ماموریت های بسیج در سه محور اصلی ایجاد محله اسلامی،جهاد تبیین و سوق دادن جوانان به مسجد باید پیگیری و اجرا شود.

مانیان با بیان اینکه بعضی ها دوران پهلوی را افسانه ای توصیف می کنند،گفت:شاه مخلوق هیچ اراده ای از خود نداشت و حتی در اتاق خواب خود نیز توسط آمریکائی ها کنترل می شد تا آنجا که به خاطر نصب نقشه ای در اتاق خود توبیخ شد.

سرگرد میثم مانیان در ادامه تصریح کرد:تغییرات در سازمان ها یک روند طبیعی است و افراد جابه جا می شوند و نیروهای تازه نفس با روش و ایده های نو مسئولیت می پذیرند.

در پایان از زحمات شش ساله برادر ابدالی تقدیر و تشکر به عمل آمد و برادر رضایی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بقیه الله(عج) حوزه امام محمد باقر علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه منصوب گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار