ملت با دفاع مقدس حصار تنگ زمان را شکست

ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سپاه ثارالله کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام صادر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ
و آن‌ها که در راه ما جهاد کنند، قطعا به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد و خداوند با نیکوکاران است (آیه ۶۹ سوره عنکبوت).

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

آری هشت سال دفاع مقدس یادآور جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های نسل دیروز انقلاب بود که برای رفتن به جبهه از هم سبقت می‌گرفتند و ثمره آن تقدیم هزاران هزار شهید گلگون کفن از پیر و جوان این مرزوبوم میهن اسلامی در راه اعتلای دین مبین اسلام بود.

جنگی که برای خاموشی انقلاب اسلامی و نابودی استقلال و عزت ملی و تجزیه و تضعیف کشور از سوی ابر قدرت‌های شرق و غرب و اقمار وابسته به آنان برنامه ریزی و عملیاتی شده بود با الطاف الهی به سد پایداری و ایستادگی مردم و ثاراللهیان این سرزمین برخورد کرد و نه تنها به تجزیه و جدایی حتی یک وجب از خاک مقدس ایران نیانجامید؛ بلکه این تهدید بزرگ به فرصت تاریخی برای تولید اقتدار و خودباوری ملی و فراهم شدن بستر‌های مطمئنن بالندگی و پیشرفت و نیل به قله‌های ممتاز جهانی تبدیل شد و آثار روشن آن تا سال‌ها، روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود، همچنان که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  فرمودند: گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد.

بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند وملت هوشمند و غیور ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس فتنه های در مسیر انقلاب را همچون گذشته خنثی خواهند کرد.

سپاه ثارالله استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهل و دو سالگی دفاع مقدس به ملت همیشه در صحنه استان، نیرو‌های مسلح متعهد و انقلابی و خانواده شهدا و ایثارگران با شهداء پیمان می‌بندد که در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا و در صیانت از حریم ولایت لحظه‌ای غفلت نورزیده و تا این پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران را به دست حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) نسپرده است، از پای ننشسته و تا آخرین قطره خون در رکاب فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بسیجی وار آماده جان فشانی می‌باشد و چه زیبا این شعار را سید الشهدای مقاومت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز به جا گذاشت که ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم. این یعنی فرهنگ دفاع مقدس هنوز ادامه دارد . 

*معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان*

ارسال نظرات
آخرین اخبار