خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی صادقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

اغتشاشات نتیجه تخلیه هیجان "فتنه زدگان" است/جمهوری اسلامی فاتح سنگرهای کلیدی جهان

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فاتح سنگرهای کلیدی جهان است، گفت: نوجوانان و جوانانی را در جریان اغتشاشات می بینیم که تحت تأثیر فضاسازی‌ها، تبلیغات و شعارها، گرفتار هیجانی شدند و می‌خواهند این هیجان را تخلیه کنند، ما از این افراد با عنوان "فتنه زدگان" تعبیر می‌کنیم که اسیر این فتنه شدند.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۵۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

جمهوری اسلامی ایران فاتح سنگرهای کلیدی جهان است/فتنه گر اصلی اغتشاشات اخیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار است/

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در خصوص بیانات فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح، نخست در تشریح وضع کنونی آمریکا، هدایت کننده اصلی موج اغتشاشات در کشور گفت: آمریکا در حل مسائل داخلی، منطقه ای و جهانی خود گرفتار مشکل، بن بست و چالش شده است، تکیه بر استبار جهانی به سرکردگی آمریکا حلال مشکلات هیچ کشور و اُمتی نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: افرادی که در دولت های گذشته مسئولیت داشتند، تکیه بر ظالم، اعتماد به استکبار و پیاده نظام بودن استکبار را تجربه کردند، فهمیدند که سودی برایشان ندارد و خیانت به ملت ایران است.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانانی را در جریان اغتشاشات می بینیم که تحت تأثیر فضاسازی‌ها، تبلیغات و شعارها، گرفتار هیجانی شدند و می‌خواهند این هیجان را تخلیه کنند، ما از این افراد با عنوان "فتنه زدگان" تعبیر می‌کنیم که اسیر این فتنه شدند، مقام معظم رهبری فرمودند که با برخوردی در حد یک تنبیه ساده و اغنایی، تلاش شود این نوجوانان و جوانان را از دست دشمن خارج کنیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی خطاب به برخی دانشجویان در کشور، با اشاره به اینکه باید به جوانان عزیز در دانشگاه‌ها بگوییم که قدری تحمل و فکر کنید، که به کجا می‌خواهید برسید؟، تصریح کرد: فکر کردید کی از این کار شما خوشحال می‌شود و از آن تعریف می‌کند؟، از تعریف و انتقادات بفهمید، همه نیروهای انقلابی و مسئولان دلسوز این کار را محکوم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: چرا غیرت دینی شما در این ایام نسبت به کشتار تعداد زیادی از دانشجویان دختر در افغانستان به جوش نیامد، آیا اینها فرزندان اُمت اسلامی نیستند، آیا شهدا در قضایای اخیر فرزندان این امت نیستند، مراقب باشید و ببینید شما در میدان کی بازی می‌کنید.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: دختری که با ناشی‌گری و بازی‌خوری کشف حجاب می‌کند، فکر کرده چقدر شجاع است، نخیر، این اسیر هوسرانی برخی افراد شده است، این دختران بدانند دُر گران‌بهای الهی خود را ارزان می‌فروشند و بدانند شخصیت انقلابی، ایرانی و اسلامی خود را ارزان نفروشند.

نوجوانان و جوانان ما باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب از هویت ملی و ایرانی بودن خود صیانت و محافظت کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: نوجوانان و جوانان ما باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب از هویت ملی و ایرانی بودن خود صیانت و محافظت کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، مُبلغ و تشریح کننده این نوع اغتشاشات است، اضافه کرد: فتنه گر اصلی اغتشاشات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار است، پلیس آمریکا در سال هزار نفر را می کشد و رژیم جنایت کار آمریکا، به هیچ کس و اُمتی در هیج کجای عالم رحم نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ما مسائلی را که دشمن با عنوان تیر خلاص به انقلاب اسلامی تعبیر می‌کرد را تجربه کردیم، گفت: کدام فتنه را دشمن آخرین اقدام علیه انقلاب معرفی نکرده است؟، بیش از ۴۰ سال این مسائل را از ناحیه دشمن می‌شنویم، دشمن به خیال خود کار انقلاب را تمام می‌کند، اما انقلاب روز بروز بالنده تر، شکوفاتر، با قدرت بیشتر و با تبدیل این فتنه‌ها و توطئه‌ها به فرصت این راه را ادامه داده و بسیاری از سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کرده است و به لطف الهی سنگر‌های بسیار بزرگتری را فتح خواهد کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه باید موقعیت فعلی جمهوری اسلامی ایران را با دهه‌های گذشته مقایسه کرد، تصریح کرد: موقعیت رژیم جنایت کار آمریکا را نیز باید با ۱۰سال قبل مقایسه کرد، روال نزول قدرت آمریکا سرعت گرفته است و اعتبار همیشگی و عنوان ابرقدرتی را ندارد.

وی تأکید کرد: اعتراض باید با ادبیات انسانی و مؤثر انجام شود و با توهین به مقدسات، کشف حجاب سودی نمی برند، چه کسی از سوزاندن قرآن سودی برده و با تعرض به اموال مردم و ارزش‌ها و نهادهای خدمت گذارسودی برده است، بدانند راه به جایی نمی برند و آخر کار هم تحریک کنندگان این افراد آنها را تنها می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: همان هایی که در رسانه های غربی، سعودی، رادیو آمریکا و امثال آن جوانان ما را برای آمدن به خیابان‌ها و جریان اغتشاشات تشویق می‌کنند، آیا خودشان جرئت آمدن به میدان را دارند، چرا خودشان وارد میدان نمی‌شوند، باید این نوجوانان و جوانان بدانند آنها در نهایت کنار گود می نشینید و تنها بلد هستند شما را تحریک کنند و در نهایت می‌گویند توانستیم به جوانانی در ایران ضربه زدیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار داشت: دشمن همه ما را در یک جبهه می‌بیند، جوانان عزیز بدانید دشمن هر کدام از ما را بزند، تعبیرش این است که یک یار از انقلاب اسلامی زده اند، بدانید ما شما را دوست داریم و برای این کشور با تمام وجود با روحیه جهادی تلاش می‌کنیم آغوش انقلاب به سوی شما باز است، بیایید به دامن ملت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار