عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بیانات مقام معظم رهبری آرامش پایدار در کشور ایجاد کرد/نیروی انتظامی به حق و حقوق مردم بسیار توجه می کند

آصفری با تأکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری حکیمانه و بسیار به موقع بود ، گفت: فرمایشات نورانی و راهگشای ایشان یک آرامش پایدار در کشور ایجاد کرد و توقع این است روز به روز اتحاد و وحدت بین ملت ایران تقویت و بیشتر شود چراکه دشمن انسجام و وحدت را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۵۴
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: اتفاقات اخیر همانگونه که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند حاصل اتاق فکر و برنامه های شوم دشمنان آمریکایی و اسرائیلی بود که به بهانه یک خانم جوان رقم خورد.

وی افزود: حمله به اموال و بیت المال، آتش زدن قرآن و حمله به نیروهای پلیس و بسیج و به شهادت رساندن نیروهای نطامی و انتظامی نشان از برنامه ریزی دشمنان برای آشوب و اغتشاش خیابانی است که به بهانه فوت خانم امینی انجام شد و نشان از طراحی و با برنامه بودن دشمن در حادثه اخیر بود.

آصفری بیان کرد: اقدامات و حوادث اخیر که در حین مذاکرات رقم خورد موجب شد طرف های غربی خیال کنند در ایران چه خبر است و اتفاقاتی در حال انجام است که خود این مانعی برای به سرانجام رسیدن مذاکرات ایجاد می‌کند در حالی که اینها اگر علاقمند به کشور هستند نباید دست به چنین اقدامات ساختارشکنانه بزنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت در کشور انجام می دهد و ممکن است در این ماموریت های گسترده اتفاق و یا تخلفی هم صورت بگیرد که البته همه دستگاه ها و خود نیروی انتطامی، سازمان قضایی و سایرین با آن برخورد خواهند کرد همچنان که اکنون افرادی هستند یا اخراج یا انفصال از خدمت گرفتند و یا در زندان به سرمی برند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی به حق و حقوق مردم بسیار توجه می کند،گفت: مطمئنا با هرگونه تخلف برخورد می کند و لذا حمله به پلیس غیرقابل قبول است.

وی افزود: اقدامات آشوب‌گران غیر از اینکه خسارت به کشور ایجاد می کند و باعث به شهادت رساندن عده از خادمان امنیت در بسیج و نیروی انتظامی شد موجب خوشحالی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده ملت ایران شد.

آصفری ادامه داد: ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال در شدیدترین تحریم ها به سرمی برد و سوال اینجاست چرا افراد خارج نشینی که مدعی دلسوزی برای مردم هستند در محکومیت تحریم های ظالمانه صدای آنها در نمی آید.

وی اضافه کرد: عده‌ای از سلبریتی ها برای دریافت گرین کارت های درجه یک از آشوب ها و اغتشاشات حمایت کردند و متاسفانه سکوت آنها برای تحریم ها و خصوصا تحریم های دارویی تاسف آور است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری حکیمانه و بسیار به موقع بود ، گفت: فرمایشات نورانی و راهگشای ایشان یک آرامش پایدار در کشور ایجاد کرد و توقع این است روز به روز اتحاد و وحدت بین ملت ایران تقویت و بیشتر شود چراکه دشمن انسجام و وحدت را نشانه گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مطالبات به حق مردم باید سر زمان خود پیگیری و بررسی شودو اعتراض با آشوب و اغتشاش بسیار متفاوت است وافرادی که به دنبال آشوب هستند دلسوز مردم ایران نیستند و هدایت شده از طرف دشمنان هستند و با رفتار ساختارشکنانه خود به دنبال منافع خود هستند و البته مردم این مسئله را به خوبی آگاه می باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات