خبرهای داغ:
همه یک دل و یک صدا...

شکوه ایستادگی بانوان زیر پرچم عزت و هویت بخش ایران اسلامی

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این اجتماع حضور داشت و گفت: این حضور نشانه اجتماع قلوب و همدلی بین مردم است و اینکه مردم ایران هوشیارند و بازی‌های رسانه‌ای که غرب ایجاد کرده باعث نمی‌شود مردم فریب بخورند.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۵۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، راهپیمایی بزرگ بانوان غیور و بصیر شهرستان بیرجند امروز پنج شنبه ۲۱مهرماه همزمان با سراسر کشور با عنوان (زن، عزت و هویت ایرانی) برگزار شد و هزاران نفر از بانوان غیور و بصیر بیرجندی مسیر از میدان ابوذر تا میدان قدس را با حضور منسجم و یکپارچه و مشت‌های گره کرده مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران زدند.

شعار‌های بانوان در این راهپیمایی "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل"، " ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده"، "هنجارشکن حیا کن خیابون و رها کن"، "ما لشکر امامیم، آماده قیامیم"، "ما حافظین دینیم از پا نمی‌نشینیم "، هیهات من الظله، " کوه اراده هستیم فتنه‌ها رو شکستیم "، " امروز روز وحدته آمریکا غرق وحشته " و "آشوبگر حیا کن دانشگاه رو رها کن " و "جمهوری اسلامی همیشه جاودان است ایران جاودانه زنده و پرتوان است" و " لبیک یا خامنه ای" بود.

فاطمه نوفرستی جوان بیرجندی شرکت کننده در راهپیمایی گفت: ما با تاسی از بانو حضرت زهرا سلام الله علی‌ها پای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه نگاه داشتن چادر و حجابمان هستیم و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این اجتماع حضور داشت و گفت: این حضور نشانه اجتماع قلوب و همدلی بین مردم است و اینکه مردم ایران هوشیارند و بازی‌های رسانه‌ای که غرب ایجاد کرده باعث نمی‌شود مردم فریب بخورند.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات باعث می‌شود شالوده کشور از هم بپاشد و باعث تجزیه طلبی در کشور می‌شود امروز به صحنه آمده ایم یادآوری کنیم که ما ملت واحدی هستیم و صف اغتشاشگران از ما جداست و این‌ها بیشتر از طرف رسانه‌های معاند و کشور‌های خارجی حمایت می‌شوند.

این جوان انقلابی افزود: چیزی که واضح است دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند بر علیه ایران اسلامی حمله کند و ما به این صلابت و اقتدار در منطقه رسیدیم که آن‌ها جرات ندارند با حمله نظامی بتوانند نظام اسلامی را سرنگون کنند و تنها کاری که می‌توانند انجام دهند تجزیه از درون است.
وی ادامه داد: باید حواسمان به درون کشور باشد که دشمن نتواند در منطقه کنش گری سیاسی داشته باشد و اهدافش را پیش ببرد. همچنان که در اروپا در آستانه زمستان بحران انرژی داریم و کشور‌های غربی با این اقدامات می‌تواند به ایران فشار بیاورد که به آن‌ها سوخت گاز دهد.
این دانشجوی انقلابی گفت: استکبار جهانی برایشان واضح است و دست و پا می‌زنند، چون می‌دانند ظهور امام زمان عج قطعی است و شکست حتمی جهان ظلم و استکبار را بدنبال دارد.

ساجده غلامی دانش آموز بیرجندی گفت: ما آمده ایم امروز که اعلام کنیم به آشوبگران اجازه نمی‌دهیم که به اقتدار ایران ضربه بزنند و ما برای حفاظت از هویت ایرانی و اسلامی خودمان ایستاده ایم و زنان ایرانی نه تنها در عرصه هنر و علم پایدار هستند بلکه در زیر پرچم کشورشان می‌ایستند و نمی‌گذارند دشمنان و آشوبگران آن را آتش بزنند.

وی با تاکید بر اینکه ما پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان رهبرمان هستیم افزود: اغتشاشگران فکر می‌کنند اگر در ایران رهبری نباشد آزادگی حفظ می‌شود، اما اشتباه می‌کنند، چون ایران با سیدعلی معنا می‌شود سید علی خامنه‌ای نشانه اقتدار ایران است.

مهلا کیکاووسی دانش آموز بیرجندی گفت: امنیت و ولایت فقیه کشور برای ما خط قرمز است و اگر کسانی به آن‌ها تجاوز کنند حتما برخورد قاطع می‌کنیم. اغتشاشگران هدف خاصی ندارند و تحت تاثیر افکار سوخته و قدیمی قرار گرفته اند که بی اهمیت است.


وی بیان داشت: علت سو استفاده دشمنان از افکار، عقاید و هویت بانوان این است که اولویت و اجماع ایرانیان از قدیم بر محور بانوان ایرانی بوده است و زنان ایرانی فهیم و هوشیار برخاستند حریف بدخواهان نظام در هر برهه‌ای شدند و دوشادوش مردان از کیان و امنیت نظام اسلامی حفاظت و پاسداری کردند.


وی خاطرنشان کرد: ما تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده ایم و حاضریم جانمان را در راه کشور و رهبرمان فدا کنیم و دشمنان بدانند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

خانم یعقوبی بانوی حاضر در اجتماع  اظهار داشت: انقلاب اسلامی به پشتوانه امام زمان عج و رهبری محکم است و ما زنان ایرانی کم خون شهید برای حجاب ندادیم و کسانی که می‌خواهند از رضاخان حمایت کنند قضیه گوهرشاد یادشان بیاید این چادر راحت به دست ما نرسیده و ما راحت نباید از دستش دهیم و آمده ایم که بگوییم تا زنده ایم چادر بر سر ما می‌ماند و خودمان و بچه‌های ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم.


وی عنوان کرد: اگر در کشور ما اتفاقی برای خواهرمان مهسا امینی افتاده در کشور‌های عراق و سوریه اتفاقات تروریستی می‌افتد کشور‌های غربی که ادعای انسان دوستی دارن اول از آن‌ها حمایت میکردند. شک نکنید دشمن اگر منافع خودش را در ایران نیز دید به بهانه آزادی و پشتیبانی از زن ایرانی در حمایت از آشوب‌های داخلی اقدام نمی‌کرد.


این بانوی انقلابی ادامه داد: قطعا مردم مشکلات و انتقاداتی به اقتصادی و بیکاری جوانان دارند که مسئولین می‌بایست مسیر را برای مردم هموار کنند و مردم و مسئولین با چشمان باز و بصیر باشند و اتحاد و همبستگی را اگر از دست دهیم تجزیه طلبان آنچه خودشان می‌خواهند از ما سو استفاده می‌کنند.

خانم مودی جوان شرکت کننده در راهپیمایی اظهار داشت: هدف من از حضور در این اجتماع دفاع از جایگاه زن به عنوان زن عزتمند و پایبند به ارزش‌های اسلامی است.


وی افزود: قطعا دشمن خیرخواه ما نیست و وظیفه ما برای دفع هدف شوم دشمن وحدتی است که بین همه زنان کشور باحجاب و بی حجاب صورت بگیرد، چون ما ملت واحد هستیم.

 

در بیانیه راهپیمایی و اجتماع بانوان خراسان جنوبی  آمده است: 
در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دسا یابی به دستاوردهای گران‌سنگ در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی این بار دشمنان خناس با خیالی باطل دست شیطانی شان را با طراحی فتنه ای جدید رو کرده اند دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین با تجربه۴۰ سال دشمنی و مقابله با ایران اسلامی و ترس از ایران قوی و مستقل می کوشند تا با ترکیبی از مجموعه سیاست های تحریمی سالیان گذشته و سیاست های رسانه ای خود در جنگ شناختی مانع رشد و حرکت ایران اسلامی شوند. با نگاه به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم جهش و رستاخیز علمی و رسیدن به قله های تعالی و توسعه مرزهای دیپلماسی و مقاومت بیش از گذشته دشمنان زبون انقلاب را به هراس انداخته و با توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مخدوش کردن شان محیط های علمی و دانشگاهی، اغتشاش و آشوب و ضربه به اموال عمومی، اهانت به زیست عفیفانه و نا امن کردن فضای جامعه به دنبال کند کردن مسیر رشد و پیشرفت بانوان ایران زمین هستند.
دشمن بداند این انقلاب برگرفته از مفاهیم والای قرآن و مکتب ظلم ستیز سیدالشهداء است و زنان جامعه ما امانت دار فرهنگ فاطمی، عالمان ایستاده بر قله های دانش و مجاهدان عرصه های فرهنگی اقتصادی سیاسی و اجتماعی اند.
نثار خون هزاران شهیده زن در طول عمر انقلاب مهر تاییدی بر حرکت پیش رونده و پیش برنده بانوان قوی، با عزت و انقلابی است.
هویت بخشی به زن ایرانی به عنوان یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه باز این مهم شد که بانوان ایرانی با اعتماد به نفس و تکیه بر توانمندی ها در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی ، فرهنگی و ورزشی خوش بدرخشند.
ما امروز آمده ایم تا همراه و هم صدا در این اجتماع باشکوه و وحدت آفرین ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدای والامقام خشم انقلابی خود را از عوامل فتنه و سرسپردگان داخلی با فریاد " مرگ بر آمریکا" اعلام نموده و بر عزت و هویت زن مسلمان ایرانی با حفظ حرمت و منزلت و عفت و نجابت تاکید نماییم.

ما حاضران در این اجتماع ضمن توصیه به فریب‌خوردگان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته‌اند اعلام می‌کنیم صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده و مزدور مرتبط با سازمان‌های جاسوسی کشورهای بیگانه جدا کنند.

بانوان خراسان جنوبی مراتب حمایت خود را از حافظان جان و مال و امنیت یعنی نیروهای انتظامی و بسیج مردمی اعلام داشته و بر دفاع از امنیت، عفت عمومی در جامعه، پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار