فرمانده سپاه استان البرز:

قرآن کریم، مستحکم ترین پناهگاه است/ حمایت ویژه سپاه و بسیج از برنامه های قرآنی

فرمانده سپاه استان البرز، قرآن کریم را بهترین سرمشق و مستحکم ترین پناهگاه دانست و گفت: سپاه و بسیج از اجرای برنامه ها و حرکات قرآنی به صورت ویژه حمایت می کند.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۸۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی بهترین پناه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک سالروز ولادت اشرف مخلوقات گفت: خداوند توفیق داد تا امروز در این روز زیبا و عزیز، در سالن نژادفلاح کرج، میزبان مردم قرآنی و ولایتمدار باشیم.

قرآن کریم، مستحکم ترین پناهگاه است/ حمایت ویژه سپاه و بسیج از برنامه های قرآنی

وی با اشاره به اینکه سومین سال است که جشنواره قرآنی بهترین پناه با حضور پرشور کودکان، نوجوانان و جوانان قرآنی به همت دارالقرآن بسیج سپاه البرز برگزار می شود، مطرح کرد: قرآن، کتاب آسمانی، بهترین سرمشق زندگی و نقشه راه همه ما در عالم است. اگر امروز با مشکلاتی مواجه هستیم، به دلیل کمرنگ شدن قرآن کریم در زندگی ماست؛ این کتاب الهی در طاقچه های منازل ما خاک می خورد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: در صورتی که قرآن در بطن زندگی و عمق وجود ما نفوذ کند، بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبانگیر ماست، وجود نخواهد داشت. سپاه و بسیج نیز از اجرای برنامه ها و حرکات قرآنی به صورت ویژه حمایت می کند و گام برداشتن در مسیر اعتلای سطح قرآنی مردم را افتخار خود می داند.

سردار حیدرنیا ضمن ابراز امیدواری از تداوم و استمرار اجرای این گونه برنامه های زیبا و تاثیرگذار قرآنی، در خصوص دلیل نامگذاری این جشنواره به نام بهترین پناه، اظهار کرد: حدود سه سال است که کرونا همه مردم دنیا و به خصوص کشور ما را درگیر کرده است. اوایل همه گیری این ویروس که مردم احساس بی پناهی می کردند، هیچ قدرتی به جز خدا و کلام او نمی توانست آرامش بخش دل ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که بسیاری از مردم در منازل خود بودند و دانش آموزان و دانشجویان به مدرسه و دانشگاه نمی رفتند، ما باید به مستحکم ترین پناهگاه پناه می بردیم؛ هر کس که به این دژ قدرتمند و مستحکم پناه آورد، بی شک در هر دو عالم برنده اصلی خواهد بود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار