مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح:

قبول داوطلبانه مسئولیت ها از اهداف جشنواره مالک اشتر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه فضلیت های انسانی بسیجیان ارزشمند است، افزود: تفکر راهبردی، مهارت آموزی، یادگیری، شکار فرصت ها، خودسازی مستمر و قبول داوطلبانه مسئولیت ها را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۶۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فتح با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ،سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از پاسداران و بسیجیان در سالن همایش های سپاه فتح برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره مالک اشتر بسیج به ویژگی های مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم انگیزه و هدف در مدیریت اسلامی، اصل قربت الهی است.

وی نظارت و ارزشیابی را از اصول مدیریت اسلامی دانست و گفت: باید همانند مالک اشتر که اسم این جشنواره از آن بهره گرفته شده مسئولیت پذیر در مدیریت باشیم.
 
حجت الاسلام حکمتی نیک در ادامه از خصوصیت های یک مدیر موفق را داشتن علم و دانش ارزیابی کرد و گفت: مهارت و اخلاق مدیریت از دیگر خصوصیت های مدیران خوب است .
 
وی با اشاره به اینکه نیروهای برتر و برگزیده در بسیج در این جشنواره تجلیل خواهند شد که باید اصل مدیریت مالک اشتر را سرلوحه خود قرار دهند افزود: موضوع جشنواره مالک اشتر فضلیت ها و کرامت انسان ها و توجه به خدمات انسان هایی است که بیش از دیگران به صورت جهادی خدمت کردند.
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار