خبرهای داغ:
فرمانده گردان 108 امام حسین علیه السلام خبر داد:

اردوی رزمی تمرین تاکتیکی ویژه بسیجیان گردان 108 امام حسین علیه السلام برگزار شد

به منظور آمادگی گروهان ها و افزایش توان رزم، برنامه اردوی رزمی تمرین تاکتیکی با حضور گروهان های گردان 108 امام حسین )علیه السلام( با حضور مربیان و اساتید مجرب در محل اردوگاه قدس در شهر کمشچه برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۲۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به منظور آمادگی گروهان ها و افزایش توان رزم، برنامه اردوی رزمی تمرین تاکتیکی با حضور گروهان های گردان 108 امام حسین )علیه السلام( با حضور مربیان و اساتید مجرب در محل اردوگاه قدس در شهر کمشچه برخوار برگزار شد.

فرمانده گردان108 امام حسین(علیه السلام) برخوار گفت:روزگاری بود که دشمن متجاوز با تعدادی اندک از نیروهای مردمی (بدون سلاح و دفاع) با هلهله وشادی وارد کشور عزیز ما شد،تمام ارزشهای اسلامی و انسانی را زیر پا گذاشت و این گونه به جهانیان القا کرد که این پیروزی یعنی اعلان شکست انقلاب اسلامی ونظامی است که ادعا دارد برمبنای ارزشهای انسانی و مذهبی بنا شده است، لذا در راستای بالا بردن توان رزم نیروهای گردان اردویی به صورت عملی برای نیروهای گردان برگزار گردید.

این فرمانده در ادامه گفت: این اردو در محل اردوگاه قدس در شهر کمشچه برخوار برگزار شد، ابتدا برای کلیه نیروهای گروهان ها فراخوان زده شد و در در ادامه اردو، برنامه توجیهی برای همه نیرو های بسیجی و رسمی به همراه چندین عملیات که در طول سال به صورت تئوری برگزار شده بود در این اردو به صورت عملی اجرا گردید.

این فرمانده  افزود: در این برنامه رزمندگان و بسیجیان گردان با لباس مصوب نظامی در اردو حضور داشتند، در ادامه بازرسانی از لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام)  ضمن حضور و بازدید از نیروها شاهد اجرای عملیات های مختلف اجرا شده در این اردو بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار