مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراهان در گفتگو با بسیج:

دشمن با ایران قوی و مقتدر مخالف است/ اغتشاشات اخیر پازل طراحی شده جنگ ترکیبی

حجت الاسلام طاهریان گفت: همه می‌دانند که در پشت پرده این اغتشاشات آمریکا و عربستان سعودی و همچنین گروه‌های تجزیه طلب مانند کومله در خارج از کشور و در کردستان عراق قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۴۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

 حجت الاسلام قاسم طاهریان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: این انقلاب با همه نقاط قوت و نقاط ضعفش در حال پیشروی به سمت قله پیروزی است و این کلیدی‌ترین گزاره در تحلیل وضع موجود و نگاه امیدوارانه به آینده کشور انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه بیان کرد: اغتشاشات اخیر با همه هزینه‌ها، هم مادی و هم معنوی‌ برای کشور پربرکت و امیدوار کننده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراهان تصریح کرد: حضور پرشور مردم پس از اغتشاشات اخیر در حمایت از مقدسات اسلامی و مخالفت با اقدامات آشوب گرانه گروهی فتنه گر، گواهی بر این موضوع است و نشان می دهد که ملت بزرگ ایران اسلامی حتی اگر نسبت به بعضی مسائل و عملکردها نقد و اعتراض داشته باشند، در برابر اینگونه اقدامات ساختارشکنانه خواهند ایستاد.

حجت الاسلام طاهریان گفت: وقایع اخیر نشان می دهد سیاستی که دشمن در چنین حوادث از طریق بازوهای رسانه ای و مجازی خود دنبال می کند، شبهه افکنی ها، غبارآلود کردن فضاها و سوء استفاده از احساسات مقدس جوانان به منظور ایجاد تقابل بین ملت و حاکمیت است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر دشمن نه با جمهوری اسلامی بلکه جمهوری اسلامی ایران قوی و مقتدر مخالف است، فرقی نداشت ایران قوی با هر دین و مذهبی پیشرفت می‌کرد آنها مخالفت می‌کردند و می‌بینیم که اسلام باعث پیشرفت و وسعت نظام اسلامی شده است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراهان خاطرنشان کرد: ممکن است در میان این اغتشاشات چند جوان فریب خورده باشند؛ اما همه می‌دانند که در پشت پرده این اغتشاشات آمریکا و عربستان سعودی و همچنین گروه‌های تجزیه طلب مانند کومله در خارج از کشور و در کردستان عراق قرار دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار