سردار شاکرمی؛

امنیت ایران در دنیا مثال زدنی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امنیت ایران در دنیا مثال زدنی هست و از جنبه های قدرت ایران امنیت است. امنیت موضوعی حیاتی و زیر ساخت همه مسایل اقتصادی و رفاهی است که هیچگاه نمی شود بر سر آن معامله کرد .
کد خبر: ۹۴۶۳۰۴۴
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ایلام که صبح امروز ؛ چهارشنبه ۲۷ مهرماه با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران و بسیجیان در سالن اجتماعات اداره فنی و حرفه‌ای شهر ایلام برگزار شد گفت: امنیت ایران در دنیا مثال زدنی هست و از جنبه های قدرت ایران امنیت است. امنیت موضوعی حیاتی و زیر ساخت همه مسایل اقتصادی و رفاهی است که هیچگاه نمی شود بر سر آن معامله کرد . سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از تمام توان خود برای ایجاد امنیت پایدار استفاده کرده و هیچ مانعی نمی تواند در این راه سد راه ما بشود.

شاکرمی افزود: دشمن از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی ایران استفاده می کند و برای به حاشیه بردن موفقیت‌های داخلی و خارجی ایران از جمله پیمان شانگهای ، وحدت میان مردم و مسئولان ، اتحاد ملت ایران و عراق و فرق اسلامی در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی ؛ فتنه اغتشاشات خیابانی را کلید زد. 

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی که یک محیط رها و فاقد چارچوب مدیریتی در داخل کشور است ، با انتشار اخبار دروغ و شایعه پردازی ، عملیات روانی وسیعی علیه انقلاب و ارکان اصلی نظام براه انداخت.

سردار شاکرمی ادامه داد: دشمن در این عملیات با پشتیبانی حکام مرتجع منطقه و با استفاده از جریانات معاند و گروهک های ضد انقلاب و رسانه های عبری عربی با بهانه قرار دادن مرگ مهسا امینی ، آشوب های خیابانی را با هدف به ستوه آوردن مسولان کلید زد.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: ماهیت این اغتشاشات با حمله به موضوع حجاب و چادر زنان خیلی زود بر ملا شد چرا که آنها در این جریانات به ارزشهای تشیع که از سالیان دراز و در طول تاریخ به ما رسیده و در انقلاب اسلامی متبلور شده ، حمله کردند و غیرت زنان و مردان مومن را به جوش آوردند.

سردار شاکرمی در پایان از مسولان خواست که حل مشکلات معیشتی مردم و خصوصا مسأله اشتغال و ازدواج جوانان را در سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

در این مراسم سرهنگ هدایت سلیمانیان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ایلام معارفه و از خدمات سرهنگ حیدر الفتی تکریم شد. سرهنگ سلیمانیان پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه چرداول را بر عهده داشت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار