فرمانده سپاه الغدیر یزد:

زنان جز مهمترین بخش های جامعه اسلامی هستند

سردار زارع کمالی،گفت: پایه های یک تمدن که هدف آن ایجاد تمدن نوین اسلامی است، سه رکن اصلی دارد که یکی از این ارکان، خانواده است و زن به عنوان مدیر خانواده و تربیت کننده نیروی انسانی در این رکن نقش مهم و ویژه ای را دارد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۶۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در دیدار با جمعی از زنان نخبه و استعداد‌های برتر علمی بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به تلاش دشمنان در راستای تضعیف ملت ایران و انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان در دو راستا تلاش می‌کنند تا بر مردم ایران و انقلاب اسلامی غالب شوند.

وی افزود: هویت زدایی یکی از اقدامات دشمن در راستای رسیدن به اهداف خود است، زیرا می‌داند که انقلاب اسلامی برای حفظ هویت، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی صورت گرفت و به همین دلیل در بحث هویت زدایی، بسیار تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر تلاش دشمن را در زمینه هویت سازی را موثر دانست و گفت: متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه هویت سازی خوب عمل کردند و در برخی موارد در بحث هویت زدایی ۹ گام برنامه ریزی شده و در بحث هویت سازی، ۶ گام برنامه ریزی شده را به خوبی پیش برده است.

وی افزود: جهاد تبیین وظیفه‌ای است که ما در این شرایط باید به درستی انجام دهیم و اگر تا دیروز بحث جهاد اصغر مطرح بود، امروز جهاد تبیین مطرح است و همه باید در این زمینه دست به دست یکدیگر داده و این مهم را به درستی انجام دهیم.

زارع کمالی با اشاره به اینکه در جهاد اصغر تن و جسم هدف بود تصریح کرد: در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمن مغز و قلب را هدف قرار داده است و دشمن می‌داند که برای هویت سازی و هویت زدایی باید این دو را هدف قرار داد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر مانور دشمن بر زنان کشور و تلاش برای زنانه نامیدن این آشوب‌ها عنوان کرد: پایه‌های یک تمدن که هدف آن ایجاد تمدن نوین اسلامی است، سه رکن اصلی دارد که یکی از این ارکان، خانواده است و زن به عنوان مدیر خانواده و تربیت کننده نیروی انسانی در این رکن نقش مهم و ویژه‌ای را دارد و به همین دلیل است که دشمنان در تلاش هستند که بانوان را تحت عنوان «آزادی» به میدان بیاورند.

وی شناخت نظام و مسائل مهم جامعه را از اهداف برگزاری کنگره دانست و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و زندگی شهدا از اهداف برگزاری کنگره شهدا است و ما باید با شناخت راه و روش شهدا، مانند آن‌ها عمل کنیم.

زارع کمالی ادامه داد: شهدا به خوبی دشمن را شناخته بودند و برای شکست دشمن از جان و مال خود گذشتند؛ و امروز دشمن از روش‌های دیگر برای کنترل مردم ایران استفاده میکند که باید نسبت به فعالیت و روش‌های دشمن آگاهی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار