خبرهای داغ:
در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرداری قزوین؛

بام شهر با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد/ توریست محوری، نیازمند زیر ساخت های امن و کار جهادی است

بام شهر با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد/ توریست محوری، نیازمند زیر ساخت های امن و کار جهادی است
شهردار قزوین عنوان کرد: پروژه تفریحی بام شهر در مجموعه تفریحی باراجین با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان افتتاح گردید.  
کد خبر: ۹۴۶۳۴۶۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

قزوین_ مهدی صباغی شهردار قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت:هم زمانی افتتاح بام شهر با میلاد نور به دلیل مبارک بودن ایام است، ما قسم خوردیم که سرباز ولایت و کشور باشیم.

وی افزود:کشور ۵۵ هزار پروژه نیمه تمام دارد و اگر بخواهیم تمام این پروژه ها را تکمیل کنیم ۸ سال زمان نیاز داریم به شرط اینکه پروژه های جدید تعریف نکنیم تا زمانی که طرح های مصوب را به سرانجام نرساندیم شایسته نیست که پروژه های جدید تعریف کنیم.

 صباغی با تذکر به شورای نام گذاری در شورا و شهرداری گفت: نام گذاری پروژه با لفظ سردار به تنهایی، معنی ندارد، اسم سرداران شهید پرویز، بابایی، شالباف و سایرین را بر طرح بگذارید. قزوین دیار مینودری و ستارگان درخشان آسمان شهادت در کشور است.

وی ضمن تقدیر از قشر تاکسی رانی در شهرداری قزوین گفت: رانندگان تاکسی جایی برای تمرین ورزشی ندارند که مکانی برایشان در نظر گرفته شده است. کلنگ اول بام شهر را شهردار جعفری زده است که ۲۸ میلیارد هزینه شده و امروز افتخار می کنیم که زیر ساخت توریست را فراهم کردیم تا قزوین با نگاه درآمد محور از جنبه فرهنگی و معنوی در جهت توسعه حرکت کند.

صباغی در خصوص موفقیت شهرداری در استفاده درست از اماکن تاریخی و مذهبی گفت: سرای سعدالسلطنه که یکی از بهترین اماکن توریستی و تاریخی کشور است توسط شهرداری مدیریت، بهسازی و نوسازی شده است، برای توسعه توریست محوری، زیر ساخت های امن با کار جهادی نیاز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار