رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با بسیج:

رسانه مهمترین ابزار برای تحقق جهاد تبیین است

زنجان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رسانه مهمترین ابزار برای تحقق جهاد تبیین و بازگو کردن دستاوردها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۳۸۸۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

حجت الااسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت:دشمن امروز شاهد رشد و پیشرفت ایران اسلامی است و این عزت و اقتدار موجب هراس دشمنان شده است و آنها از ایران قوی میترسند.

رسانه مهمترین ابزار برای تحقق جهاد تبیین است

 

وی با بیان اینکه این عزت و سربلندی را مدیون خون شهدا و امام راحل(ره) هستیم،گفت: هرچه این پیشرفت و بالندگی افزایش پیدا کند طبیعی است که دشمن نگران و اقدام به آشوب و اغتشاش در جامعه کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  کشور های دیگر با تاسی از نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستادگی و مقاومت می کنند،تصریح کرد:دشمنان نگران تر از قبل بدنبال لطمه و ضربه به این نظام هستند و با اجیر کردن برخی  افراد ضعیف النفس در داخل کشور خواهان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از طرق مختلف با ترور شخصیت های مطرح ،دانشمندان،حضور منافقین،هشت سال جنگ تحمیلی،تهاجم فرهنگی و جنگ نرم،جنگ اقتصادی و تحریم خواستار ضربه زدن به این نظام بودند،بیان داشت: با عنایت پروردگار متعال و با رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در این برهه از زمان با حضورآحاد ملت ایران  با بصیرت و آگاه تمام نقشه های شوم دشمن خنثی شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد:روحیه انقلابی و جهادی نوجوانان و جوانان موجب پیشرفت سریع کشور شده است و همین امرموجب خشم دشمن  شده است و همواره دنبال بهانه ای برای ضربه زدن به این نظام  هستند.

 

وی با بیان اینکه دشمن از ماه ها قبل برای برهم زدن آرامش و امنیت مردم نقشه کشیده بود،افزود:مرگ دختر جوان بهانه ای شد تا با تمام توان و امکانات خود آشوب و اغتشاشات  در کشور ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه ما در حوزه رسانه و فضای مجازی ضعف هایی داریم،تاکید کرد:دشمن در اتفاقات اخیر از این ضعف رسانه ای استفاده و با تبلیغات،دروغ و شایعه پراکنی در فضای مجازی توانست نوجوان  و جوانان را تحت تاثیر افکار خود قرار دهد.

 

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه فتنه های  دشمن با ایثار،درایت  و آگاهی نیروی انتظامی،بسیج و نیروهای مردمی نقش بر آب شد،گفت:این اتفاقات اخیر کشور برای ما درس عبرتی بود که با بصیرت و آگاهی مسیر حق را انتخاب و در مسیر درست  قدم بر داریم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه تاکید کرد:ما باید مراقب فرزندان خود در برابر شایعات رسانه های اجتماعی معاند باشیم چرا که این قشر دارای روحیه هیجانی  و کنجکاو هستند .

 

وی با بیان اینکه ملت ایران دارای خط قرمزهایی هستند که تخطی از آن موجب خشم ملت می شود،یادآور شد:ملت ایران هیچگاه نمیتوانند در مقابل اقدامات دشمن از جمله آتش زدن قرآن و مساجد و..... ساکت بشینند  و دشمن دوباره شاهد حضور میلیونی،انسجام و وحدت ملت غیور ایران بود.

 

این مسئول تصریح کرد:تا زمانی که جوانان ما ایمان و اعتقاد دارند دشمن نمیتواند کاری انجام دهد و با عنایت پروردگار متعال پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی  به صاحب اصلی خود مهدی موعود(عج) خواهد رسید .

 

حجت الاسلام ناصر در پایان با بیان اینکه امروز هر شخص در هر جایگاه و مسئولیتی است موظف به عمل کردن به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) مبنی بر جهاد تبیین می باشد،خاطر نشان کرد: این وظیفه همگان و امری واجب و ضروری است که تمام دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی را بازگو وبا روشنگری به تبیین حقایق بپردازیم .

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار