پروژه نخ نمای کشته سازی جریان ضد انقلاب این بار در مازندران+تصویر

ساری-در ادامه پروژه کشته سازی اغتشاشات اخیر در مازندران، رسانه‌های ضد انقلاب دست به دروغ جدیدی برای زنده نگهداشتن اغتشاشات در استان زدند.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۶۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، این روز‌ها که جریان معاندین و ضدانقلاب سرخورده‌تر از همیشه از رشد و پیشرفت انقلاب ونظام اسلامی هستند،برای انتقام از مردم ایران  یک بار دیگر با پروژه نخ نما شده کشته سازی در تلاش برای سو استفاده از احساسات مردم برای بهره‌برداری‌های ضد امنیتی در کشور شدند.

در ادامه پروژه کشته سازی اغتشاشات اخیر در مازندران، رسانه‌های ضد انقلاب دست به دروغ جدیدی برای زنده نگهداشتن اغتشاشات در استان زدند. این بار خانم جوانی به نام مائده جوانفر پرستار رامسری که محل کارش در استان گیلان بوده و در حادثه رانندگی فوت نمود را به عنوان کشته اغتشاشات اخیر جا زدند.

پروژه نخ نمای کشته سازی این بار در رامسر +تصویر
مرحومه مائده جوانفر  در ساعت ۱۷ عصر روز ۳ آبان ماه پس از شرکت در کلاس آموزشی خود در استان قزوین از گردنه کوهین استان قزوین به رشت با خودرو ۲۰۶ به صورت تنها در مسیر بازگشت به منزل بود که  به دلیل خواب آلودگی، ماشین دچار انحراف شده و به گاردریل جاده برخورد می‌کند.

پروژه نخ نمای کشته سازی این بار در رامسر +تصویر
طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص و مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین بعلت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

اما رسانه‌های بیگانه و معاند که د راین چند هفته اخیر با دروغ سازی و دروغ گویی در صدد بهره برداری از احساسات مردم، و به دنبال ناامن سازی جامعه هستند، در تلاش بودند تا این حادثه را به اغتشاشات اخیر مرتبط کنند که 
با هوشیاری مردم رامسر این توطئه خثی می‌شود.

گفتنی است مرحومه مائده جوانفر از پرستاران خدوم و زحمت‌کشی بوده که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه ای داشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار