خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

هدف از برافروختن آتش فتنه سوختن همه ملت ایران است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: هدف از برافروختن آتش فتنه، آشوب و اغتشاش های آگاهانه و هدفمند، سوختن همه ملت ایران است نه یک گروه یا تفکر خاص.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۰۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه تویسرکان اظهار  کرد: وقتی آن داعشی جنایتکار به حرم مطهر شاهچراغ(ع) حمله کرد همه افرادی که می‌دید به رگبار می‌بست و فقط افراد یا جریان فکری خاصی مورد هدف نبودند.

وی گفت: هدف از برافروختن آتش فتنه، آشوب و اغتشاش‌های آگاهانه و هدفمند، سوختن همه ملت ایران است نه یک گروه یا تفکر خاص.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تاکید بر اینکه گروهک‌های سازمان یافته ضد انقلاب مانند کومله، دموکرات، منافقین و سلطنت طلب‌ها اقتدار و عزت ایران و ایرانی با هر تفکری را بر نمی‌تابند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز پیروزی خود تاکنون با فتنه‌های متعددی روبرو شده که مهمترین آن‌ها جنگ تحمیلی، فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه کنونی است.

وی اظهار داشت: سه ضلع شکل دهنده آشوب‌های سازمان یافته و هدفمند برای براندازی نظام اسلامی، گروهک‌های نفاق و سلطنت طلب‌ها برای برگشت به قدرت، سیاسیون ورشکسته مانند سران فتنه ۸۸ و اجنبی‌های شرق و غرب با همکاری عناصر خودفروخته هستند.

کریمی بیان کرد: دشمنان ملت ایران بنا داشتند که آشوب و فتنه‌گری را همزمان با طرح یارانه‌ای دولت سیزدهم در اردیبهشت سال جاری رقم بزنند اما نتوانستند و دشمنی و کینه خود را پس از حضور سرافرازانه 21 میلیون زائر اربعین، حضور رئیس جمهوری در اجلاس شانگهای چین و سازمان ملل و مشاهده دور زدن تحریم‌ها توسط ایران، به کف خیابان آوردند.

وی تصریح کرد: همه از فوت دختر جوان کرد مرحوم مهسا امینی ناراحت شدند اما اظهار نظرهای غیر کارشناسی و خائنانه برخی سیاسیون بی‌بصیرت موجب فریب خوردن عده‌ای و حضور آنها در کف خیابان‌ها شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خاطرنشان کرد: آشوب‌های اخیر خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد که آخرین آن کشتار مردم بی‌گناه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) بود و در جریان این فتنه‌گری به مسجد و مردم و قرآن هم تاختند.

وی چاره از بین بردن فضای آشوب و اغتشاش را اتحاد و همدلی و عمل به جهاد تبیین با استفاده از همه ظرفیت‌ها دانست و با اشاره به اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد آشوب‌های خیابانی و مجازی در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: به فضل خدا عده‌ای که قصد راه اندازی آشوب در شهرستان را داشتند قبل از تحرکات خود دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار