خبرهای داغ:
معاون استاندار خبرداد:

لغو مرخصی تمام مدیران چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، گفت: مرخصی تمام مدیران تا پایان هفته جاری لغو شده و مدیران حق خروج از استان را ندارند.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۱۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی حیدری شامگاه هشتم آبان‌ماه در جلسه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادی در استان، اظهار کرد: مرخصی تمام مدیران تا پایان هفته جاری لغو و مدیران حق خروج از استان را ندارند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باتوجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، پاکسازی معابر و مسیل‌های درون شهری و روستاها از اولویت‌های اصلی است.

وی با بیان اینکه باید هرس درختانی که با کابل‌های برق اتصال دارند، انجام شود، گفت: این کار از قطعی برق در زمان بارش جلوگیری می‌کند، تمامی ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای امدادرسانی در صورت وقوع سیلاب داشته باشند.

حیدری با اشاره به اینکه برخی نقاط در شهرستان لردگان، بروجن و شهرکرد در زمان بارش در معرض خطر سیلاب هستند، عنوان کرد: این نقاط به شهرداران معرفی شده است تا مشکلات آن را مناطق را به سرعت رفع کنند تا در صورت بارندگی شدید شاهد حادثه نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار