سردار نظری:

پیشرفتهای امروز کشور مرهون تلاش بسیجیان است/ هدف از برپایی نمایشگاه های الگو سازی برای مدیران اجرایی است

فرمانده سپاه ثارالله گفت: پیشرفتهایی که ما امروز داریم عمدتا با پشتوانه بسیجیان بوده است بسیج با خلاقیتهایی که دارد کارهای بزرگی انجام داده و توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۷۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله صبح امروز درافتتاحیه نمایشگاه اسوه که در حسینیه ثارالله برگزار شده بود ضمن تسلیت شهادت علی اصغر لری اظهار کرد:شهید لری گویینی توسط بدترین انسانها ، تکفیری نابکار و داعشی های جنایتکار در شاه چراغ شیراز به شهادت رسید

فرمانده سپاه ثارالله افزود: بسیج مولود انقلاب و امام راحل است  وقتی امام (ره) بسیج را به عنوان یک نیروی کمکی معرفی کردند خیلی از استراتژیستهای آن زمان و بعضی از اندیشمندان از صحبتهای امام در خصوص آینده بسیج تعجب می کردند ولی به مرور زمان دیدیم که هر جا که بسیج وارد می شد ارتش و یا سپاه عملیات می کرد محورش بسیج بود

این مقام مسئول ادامه داد: بعداز دفاع مقدس در بحث بازسازی بسیج کارهای بزرگی انجام داد و روند رو به رشد در زمینه های مختلف اقلیمی ، دفاعی و ... انجام داد امروز هر جا که باری از نظام ، انقلاب روی زمین بماند بسیج است که پای کار است

وی تصریح کرد: پیشرفتهایی که ما امروز داریم عمدتا با پشتوانه  بسیجیان بوده است بسیج با خلاقیتهایی که دارد کارهای بزرگی انجام داده و توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: ما در بسیج دو نوع کار انجام می دهیم یکی کار داخلی که پیش برندگی است باید خودمان بسازیم و  رشد بدهیم و بعد پیشبرندگی را انجام دهیم.

سردار نظری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پایگاه های مقاومت بسیج که  می فرمایند"پایگاه های مقاومت بسیج ستون های قدرتمند نظام و ریشه ی با عظمت انقلاب اسلامی است" عنوان کرد: رهبر با این جملات خود بسیج را ریشه ی درخت انقلاب نام برده بنابراین رسالت ما بسیار سخت می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هدف از پرپایی نمایشگاه های اسوه این است تا بخشی از کارهای اثر بخش در جامعه آن هم در عرصه ها مختلف به نمایش گذاشته و ایجاد رقابت بین پایگاهها شود، همچنین اینگونه نمایشگاه ها الگو سازی برای مدیران و بخش های مختلف خواهد بود.


این مقام مسئول  ادامه داد: برخی پایگاه ها در چندین عرصه از جمله بصیرتی، تربیتی، علمی و ... موفقیت های چشمگیری داشته اند از این رو چنین پایگاه هایی می تواند الگویی برای مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد چرا که  برخی دستگاه ها با گرفتن بودجه های کلان اما به اندازه ی یک پایگاه تاثیر گذار و موفق نبوده اند، مدیران با سرزدن به این پایگاه می توانند از چنین پایگاه هایی الگو بگیرند.

سردار نظری خاطر نشان کرد:ما سبت به فضای مجازی غفلت کرده ایم اما دشمن در این فضا بر روی فرزندانمان سرمایه گذاری کرده است، شاهد این هستیم که برخی دانش آموزان لیدرهای اغتشاشات کنونی هستند بنابراین یکی از کارهای بزرگی که می توانیم انجام دهیم، عرصه ی جهاد تبیین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار