شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاه

شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۴۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور حجت الله روایی معاون فرهنگی و دانشجویی، سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، کارشناسان مجمع، رئیس و اعضای شورای مشارکت های جوانان برگزار شد.

در این نشست ابتدا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم به مهمانان، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص اهمیت کار خیر و همچنین فراهم کردن مشارکت جوانان در امور عام المنفعه و فعالیت های خیرخواهانه تاکید کرد.

دکتر حجت الله روایی احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی را از مهمترین اولویت های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد و افزود: در حال حاضر  این دانشگاه دارای یک ساختمان آپارتمانی پنج واحدی برای خوابگاه دانشجویی متاهلی می باشد.

روایی ادامه داد: در این راستا با توجه به کمبود منابع و اعتبارات دولتی ضروری است که از ظرفیت خیرین برای ساخت خوابگاه های متاهلی بهره گرفت.

وی بیان کرد چنانچه خیرین در بحث احداث خوابگاه های دانشجویان متاهل ورود پیدا کنند بسیاری از مشکلات این قشر فرهیخته حل خواهد شد.

روایی تشکیل شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک گرفت و گفت:در جامعه افرادی هستند که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند که باید با جهاد تبیین زمینه را برای حضور این افراد و سوق دادن آنها به کار های عام المنفه فراهم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بار دیگر بر اهمیت احداث خوابگاه های دانشجویی متاهلین تاکید کرد و افزود: ان شالله با همکاری شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت استان که جوانان باانگیزه و جهادی هستند، در ادامه شاهد برداشتن گام های مثبت در جهت اهداف مورد نظر دانشگاه و قشر جوان باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از  همکاری و حمایت ها بی شائبه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با این مجمع قدردانی کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی فرصت های حاصل از نیات خیرخواهانه را برای ارایه خدمات بهتر در حوزه بهداشت و درمان بکار می گیرد.

سالار جوکار افزود: مجمع خیرین سلامت یک نهاد غیر دولتی و غیر سیاسی است که توسط  خیرین سلامت محور تاسیس و راه اندازی شده است و در راستای اهداف آن سازمان هایی شامل شورای مشارکت های زنان و شورای مشارکت های جوانان شکل گرفته است.

وی بیان کرد: از سال ۸۹ که مجمع خیرین سلامت در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرد تاکنون پروژه های بسیار مهمی از جمله خانه بهداشت، اورژانس، مرکز خدمات جامع سلامت، همراه سرای بیمار و … را احداث و به بهره برداری رسانده است و اکنون نیز پروژه های دیگری در حال تکمیل و یا در دست ساخت دارد.

جوکار ابراز داشت: جوانان حاضر در شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت استان همه دارای فکر و ایده های بسیار خوب هستند و می توانند نظر خیرین را نسبت به وقف در حوزه سلامت جلب کنند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که بتوان از ظرفیت گسترده خیرین جوان در موضوعات دیگری از جمله حوزه فرهنگی، آموزش و ارتقای سلامت، امور عمرانی واحدهای بهداشتی درمانی و … نیز بهره مند شد .

رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست یکی از مهمترین فعالیت های این شورا را فرهنگ سازی کار خیر بین جوانان و شناسایی خیرین عنوان کرد.

یحیی فرزامی در ادامه به دلایل انتخاب اعضای این شورا و ویژگی های فردی و اجتماعی هر یک از آنها اشاره کرد و گفت: اعضای انتخاب شده بر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان استان اشراف کامل دارند و از سوی دیگر نیروهای جهادی، باانگیزه و پای کاری هستند.

وی افزود: با توجه به تاکید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیرامون نیاز به احداث خوابگاه هایی جهت اسکان دانشجویان متاهل این دانشگاه، تلاش خواهیم نمود که با جلب نظر خیرین، نیازمندی های با اولویت حوزه فرهنگی دانشجویی را به ثمر رسانیم.

گفتنی است، در این نشست ابلاغ تعدادی از اعضای شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به علی حبیبی دولت آباد،حبیب آذر، بهنام جعفری و داوود زمانی، اعطا شد.

شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاهشورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آغازگر تحولی جدید در تعامل با دانشگاه

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار