خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

امروز نبرد ما با آمریکا حقیقی ترین و واقعی ترین نبرد سرنوشت ساز این مقطع تاریخی دنیاست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و حمله تروریستی شاهچراغ که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد عنوان کرد: امروز نبرد ما با آمریکا حقیقی ترین و واقعی ترین نبرد سرنوشت ساز این مقطع تاریخی دنیاست.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۶۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و حمله تروریستی شاهچراغ با حضور مسوولان استانی و مردم ولایی استان قزوین در حسینیه امامزاده حسین ابن الرضا(ع) قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: مادامی که یادگاران خیبر و فتح المبین و بیت المقدس و همه یادگاران دوران دفاع مقدس نفس می کشند و ما در مکتب شهیدان و هم‌رزمان شهدا باشیم یقینا در ضل ولایت مقام معظم رهبری، آسیبی به ما نخواهد رسید.

ملت ایران، بلندگوی عزت و افتخارات ملی خود هستند

وی با اشاره به حوادث چهل و چند روز اخیر گفت: امروز لازم است تا گذشته پرافتخار و راه پیش روی خود را بشناسیم. من و شما بلندگو و سخنگوی انقلاب و همه عزت و اقتدار خودمانیم باید با هم هم نوا شویم. سرود حقیقی خودمان را بشناسیم و بیان کنیم.دشمنان ملت روزانه به روز می شوند تا ملت روز دوم خود را نبینند و این آرزوی آنهاست که ملت ایران و میهن ایران اسلامی دیگر وجود نداشته باشد و ۴۳ سال است که برای این امر نقشه می کشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: ما خیلی از قله ها را فتح کردیم و در خیلی از شرایط بر دشمنان خود فائق آمده ایم. راه باقی مانده و میانه راهی وجود دارد و خیلی جاها مالک های اشتر شما در مکتب ولی امر، به قله های افتخار رسیدند. امروز دشمنان با همان نسخه ای بازگشته اند که می خواستند مالک اشتر علی(ع) را بازگردانند تا کنار ولی خدا را خالی کنند یا دشمن غیر جدی و فریب خوردگان و زباله آتش زن‌ها را در کشور ما جمع کنند.

هراس دشمن، از حضور ایران قوی در صحنه جدید دنیاست

سردار آتانی عنوان کرد: تمام اردوگاه غرب با هم جمع شده اند تا بگویند ایران پهپاد به روسیه داده است. روس ها، انگلیسی ها، آمریکایی ها به این کشور آمده اند امروز چه شده که قدرت رقیب آنها در شرق گرفتار جنگی است و نقطه ترس آلود آنها این است که آیا ایران پهپاد به این رقیب آنها داده است یا نه. ما همان ملت و کشور و همان اوج اقتداریم که آمدن یا نیامدن ما سرنوشت این جنگ را تمام می کند. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان طی روزهای اخیر افزود: بیانات رهبر انقلاب همین بود که دنیا متحول می شود و نقشه جدید شکل می گیرد و قدرت ها جابجا می شوند و دیگر خبری از قدرت آمریکا نخواهد بود. ما باید جای خودمان را در این نقشه قدرت جدید دنیا پیدا کنیم همچنان که این امر محقق شده و همه حماقت دشمنان این است که ما در جای جدید اقتدار دنیای جدید نمانیم. در پیچ تاریخی که چندین سال است رهبر حکیم انقلاب و این ملت، آن را به مسوولان گوشزد کرد، گذشتیم و نقش آفرین و موثر هستیم آنقدر که معادله دو قدرت غرب و شرق به حضور و آمدن و نیامدن ما بستگی دارد و هراسشان از این خواهد بود. 

امروز نبرد ما با آمریکا حقیقی ترین و واقعی ترین نبرد سرنوشت ساز این مقطع تاریخی دنیاست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۳۹۴ اولین حضورتان در جبهه مقاومت بود. از سید حسن نصرالله شنیدیم که می گفت جنگ ما با اسراییل، جنگ خالصی است. امروز نبرد ما با آمریکا حقیقی ترین و واقعی ترین نبرد سرنوشت ساز این مقطع تاریخی دنیاست. ما در شکستن هیمنه آمریکا تا امروز موفق بوده ایم. امروز دشمنان به گورستان های ما متوسل شده اند آنچنانکه همشهری ما حتی اگر در تصادفی مرحوم شده باشد، آن را به کشته های اغتشاشات متصل می نمایند. اما ما از حقیقت ها، خودمان را نشان می دهیم. ما بر فراز همه باورهای خودمان به آنها گفتیم حتی در این میدان از اصول انقلاب و دینی و باورهایمان فاصله نگرفتیم. 

مشت ما به موقع، محکم و مستمر به گیج گاه عوامل اغتشاشات خواهد خورد

سردار اتانی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر دست نیروهای مسلح پر بود اضافه کرد: هرچند دست ما پر بود اما آنهایی که در کف خیابان بودند قابل باز کردن این مشت پر نبودند و به موقع این مشت باز می شود و محکم و مستمر به گیج گاه عوامل اغتشاشات خواهد خورد. اینها فرزندان و برادران ما هستند و نیروی مسلح، نجابت به خرج داد و جوانمردی کردند. 

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی ها، سلطنت طلب ها، منافقین و عده ای احمق در داخل، پیوسته و وابسته با هم به میدان آمدند تا از ملت ایران انتقام بگیرند تا ملت عزیز از این نقش آفرینی موثر دورانشان دور بمانند. پاسخ آمریکایی ها را همان زمانی که کومله و دموکرات و پژاک را در شمالغرب ایران عزیز مسلح کرده بودند تا دوباره به کردستان عزیز و کرمانشاه عزیزمان حمله کنند، داده ایم و پیغام فرمانده دلاور نیروی زمینی سپاه به آنها این بود که اگر گلوله ای به سمت مرزهای جمهوری اسلامی شلیک شود، پاسختان را محکم خواهیم داد.

ما در اوج کرامت و جوانمردی با دشمنان خودمان برخورد کردیم

وی ادامه داد: در سابقه هیچ ارتش کلاسیک دنیا این نوع جنگیدن نیست و ما در اوج کرامت و جوانمردی با دشمنان خودمان برخورد کردیم. در پاسخ به پیام ما که بنای ما استفاده از سلاح نبود و باید از مرزهای ما فاصله بگیرند، گفتند که آمریکا پشت سر ما ایستاده است و قرار است حمله کنیم. در مرحله اول با سلاح توپخانه و عدوات مقر آنها را زدیم اما پشیمان نشدند و در گام دوم صد درصد پایگاه های آنها را منهدم کردیم در حالی که خبری از آمریکا برای حمایت از این گروهک ها نبود. 

ما صاحبان خُرد کردن استخوان های آمریکا در عین الاسد هستیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: ما همان صاحبان خرد کردن استخوان های آمریکا در عین الاسد هستیم. ما همان هوایی هستیم که در دیرالزور به سراغشان رفتیم و پهپادشان را در خطای سه و نیم مایلی با کف تکنولوژیمان زدیم. این لیست ادامه دارد و آمریکا خوب می داند. اما باید بدانید که چه کسانی در مقابل شما ایستاده اند و باید بدانید امروز برادران نیروی انتظامی و بسیجی شما در مقابل چه کسانی قرار است از امنیت و اقتدار شما دفاع نمایند.

ملت ایران اجازه نمی دهند وطن فروشان به خاک میهن باز گردند

سردار آتانی با اشاره به گروه دوم دشمنان ملت ادامه داد: گروه دوم سلطنت طلب ها هستند. دسته اقلیت عیاشی که امروز نگران ایران هستند. تاریخ این کشور گم نشده است. این حقیقت است که پدر و پسر پادشاه ایران بودند که جز متلاشی کردن خاک وطن همچون آرارات، سرچشمه هیرمند و بسیاری دیگر، هیچ غلطی نکردند و امروز همین سلطنت طلب ها شعار ایران سر داده اند. مقایسه انقلاب پرافتخار ملت ایران، با این جماعت عیاش کسر شأن است اما آنها با این ادبیات ما را به میدان طلبیدند. 

وی اظهار کرد: جوانان، با نگاه حقیقت جوی خود در مورد فرزندان این مرز و بوم و فتح ها و حماسه آفرینی های انها دستان خالی درخشان سال دفاع مقدس تحقیق نمایند تا ببینند که با همین دستان خالی، حتی ذره ای از خاک میهن را به کسی ندادیم. امروز سلطنت طلب ها از کدام ملت سخن می گویند؟ مگر این ملت اجازه می دهد که وطن فروشان به خاک مقدس وطن بازگردند؟ 

هشتک امروز، «قاتلین ملت ایران را به ما برگردانید»، است

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به منافقین جیره خوار به عنوان گروه سوم دشمنان ملت یادآور شد: منافقین، قاتلین ۱۷ هزار خواهر و برادر دینی ما، از امامان جمعه و جماعت، بانوی محجبه و برادر حزب اللهی، در میهن اسلامی هستند. یکپارچه باید بیدار باشیم. هشتک امروز باید این باشد که «قاتلین ملت ایران را به ما برگردانید». هیچ کس اجازه ندارد به قاتلین ملت ایران امان نامه بدهد و کشوری را به آنها اجاره دهد. منافقین، در آلبانی در زیرزمین ها زندگی می کنند و نگران حجاب ملت ایران هستند. از نفی لباس اجباری و حجاب اجباری سخن می گویند در حالی که در همان زیرزمین هایشان زنان گروهک منافق حق ندارند روسری از سرشان بردارند و حتی حق ندارند رنگ روسری خودشان را انتخاب کنند. زنان که حتی حق ازدواج ندارند.

در نقشه تحول دنیا، از ایران قوی با اقتدار حفاظت و صیانت می کنیم

سردار آتانی در ادامه عنوان کرد: وقتی این جماعت منافق برای بانوی آزاده ایرانی دلسوزی می کنند، واقعا نظام مظلوم واقع می شود. باید این مطالبه همگانی باشد که قاتلین ملت ایران را به ما برگردانید. اما اگر می توانید به میدان بیایید تا میدان رویارویی با بانوان ما را ببینید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: سپاه را خانه مردم دانستیم و به همه جریانات سیاسی گفتیم در سپاه به روی شما باز است. بنده به هیچ جریان سیاسی نه تعلق خاطر دارم و نه کینه ای به دل دارم. سپاه متعلق به ملت بزرگ ایران عزیز است. به عزت و بزرگی و انقلاب شما، بزرگ می شود. ما در نقشه تحول دنیا، جای خودمان را می دانیم و ایران قدرتمند را با اقتدار حفاظت و صیانت می کنیم. ایران قدرتمند و بی جایگزین است آنچنان که دشمنان در نهانخانه های خود جایگزینی برای ایران ندارند.

۱۳ آبان روز حضور و زورآزمایی شما ملت ایران و روز حضور جنود الهی است

وی تصریح کرد: دست پرقدرت فرزندان شما به سراغ آمریکایی ها، سلطنت طلب ها، منافقین بیرون از مرزها می رود. در خانه نشستن دشمن را امیدوار می کند. به میدان آمدید و دشمن پشیمان شد. روز ۱۳ آبان نیز روز پشیمانی و ناامید کردن امریکاست. امروز عرصه زورآزمایی حضور در میدان عمل است. آنها با کف خیابان و خیابان کشی با ما می جنگند. ۱۳ آبان روز حضور و زورآزمایی شما ملت ایران و روز حضور جنود الهی است. 

سردار آتانی در پایان گفت: همبستگی و حضور میدانی ما موجب می شود تا خورشید تابناک انقلاب محزون نشود. مرد ایستاده در وسط میدان حکیمانه از عزت و اقتدار شما دفاع و رهبری می کند. این سخن سرلشگر شهید مهدی زین الدین است که در زمان انتظار، به کسی منتظر واقعی می گویند که منتظر شهادت باشد. شهادت یعنی عمل شهیدانه. شهادت این نیست که گلوله بخوریم تا راحت شویم. شهادت و منتظران شهادت، همان صف طویلی است که ملت بزرگ ایران در روز ۱۳ ابان، آن را خلق می کنند. منتظران ولیعصر اوج ایثار و اجتماع بزرگ ملت یکپارچه مهدوی را به رخ می کشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار