با حضور گسترده جوانان و مردم؛

خروش استکبار ستیزی مردم در چهارمحال وبختیاری

مردم ولایتمدار و جوانان انقلابی استان چهارمحال و بختیاری همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را از بام ایران فریاد زدند.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۱۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  اقشار مختلف جوانان، نوجوانان، مرد و زن،پیر و کودک به عشق ولایت در میدان حاضر شدند و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات ایران زمین افزودند.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال با حضور گسترده تر مردم در راستای مبارزه با استکبار جهانی ومحکوم کردن اغتشاشات اخیر و فتنه گری فتنه گران در حالی برگزار شد که هیچ دوربین و قلم وبیانی قادر به وصف کامل این وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران و ایستادگی آنان پای آرمان های انقلاب و امام ورهبری و ارزش های اسلامی نیست.

راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان ماه از 9صبح امروز با حضور گسترده جوانان دهه هشتادی و دهه نودی، دانش آموزان، دانشجویان، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  از چهارراه بازار آغاز و تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر ادامه یافت.

مردم شهرکرد بار دیگر به میدان آمدند تا انزجار خود را از دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

برخی از شعارهای مردم در این روز اینگونه بود: "لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است"، " الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "امت عاشورایی سازش نمی پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی پذیرد" و ...  .

گفتنی است؛ برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی و خدمت رسانی از سوی دستگاه های مختلف و جهادگران ازجمله؛ ایستگاه  سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی، جمعیت هلال احمر و ایستگاه های نقاشی کودکان و نوجوانان، ایستگاه ورزشکاران و ... در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده بود.

ارسال نظرات