خبرهای داغ:

کارگاه توانمندسازی با موضوع فضای مجازی وآسیب های آن در نجف آباد برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، کارگاه توانمند سازی ویژه هادیان سیاسی ومربیان و اثرگذاران پایگاههای تابعه با حضور آقای عقدکی فعال در فضای مجازی طی جلسه کارگاهی در سالن اجتماعات شهید محلاتی برگزار گردید‌.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۹۵
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، آقای عقدکی در کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی ومربیان در موضوع فضای مجازی وآسیب های آن گفت :استفاده از فضای مجازی علیرغم اینکه دارای فرصت های فراوانی است و باعث سهولت امور خواهد شد، در صورت عدم مدیریت صحیح و رها ساختن آن، باعث بروز نتایج ناگوار و آسیب های متعددی به خصوص برای کودکان و نوجوانان خواهد داشت.

وی گفت :اعتیاد، اعتماد و اعتقاد به فضای مجازی و تأثیرپذیری از رسانه های فعال می تواند کاربران فضای مجازی را به روزمرگی و وقت گذرانی ناسالم و بی برنامگی مبتلا کند.

ایشان در ادامه افزود: اگر به اطرافیان خود دقت کنید به خوبی متوجه می‌شوید که افراد کمی از گوشی همراه و شبکه‌های اجتماعی به درستی استفاده می‌کنند، برای مثال برای آموزش دادن به دیگران، فروش محصول و… و درصد زیادی از آن‌ها تنها زمان خود را بیهوده تلف می‌کنند.

لازم به ذکر است، به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد کارگاه توانمند سازی ویژه هادیان سیاسی ومربیان واثر گذاران پایگاههای تابعه با حضور آقای عقدکی فعال در فضای مجازی طی ۳ جلسه کارگاهی در سالن اجتماعات شهید محلاتی برگزار گردید‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار