خبرهای داغ:

با حضور اولیاء و مربیان دانش آموزان نشست روشنگری در میمه برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام میمه،نشست روشنگری با سخنرانی هادی سیاسی و اولیاء و مربیان دانش آموزان در حسینیه امامزاده میمه و مسجد جامع ازان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۰۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،  به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام میمه،نشست روشنگری با سخنرانی هادی سیاسی و اولیاء و مربیان دانش آموزان در حسینیه امامزاده میمه و مسجد جامع ازان برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر حاجیان از هادیان سیاسی استان با تاکید بر عزم استکبار جهانی در بهم زدن امنیت و آرامش مردم کشورمان گفت:دشمنان انقلاب اسلامی که از پیشرفت های گشور هراسان شده بودند، به بهانه حجاب و فوت خانم امینی به قصد تجزیه ایران شروع به اغتشاش و حمله به مردم و مدافعان امنیت کردند.

وی افزود:در این شرایط همه آحاد مردم به خصوص اولیاء و مربیان دانش آموزان باید با ارتقاء بصیرت خود متوجه نقشه شوم دشمن شوند.

حاجیان با تاکید بر برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان گفت:دشمن با استفاده از فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی معاند نتوانست مانع از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان شود.

وی ادامه داد:حضور پر شور مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ بسیار مناسبی به یاوه گویی های سردمداران آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها