انتخابات دوره پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/ تحویل 20 پروژه عمرانی خیرساز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

نشست اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به منظور تسریع در برگزاری انتخابات دوره پنجم هیئت مدیره و انتخاب بازرسان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۳۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از برگزاری اجلاس و مجمع عمومی شورای خیرین سلامت استان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: از بدو تأسیس مجمع خیرین سلامت استان تا کنون چهار دوره انتخابات هیئت مدیره داشته ایم.

دکتر کیان دهراب پور گفت: در مجمع عمومی با حضور اعضای شورای خیرین سلامت (هیئت امنا)، پنجمین هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد و بازرسان انتخاب و تلاش این مجموعه در راستای جذب و هدایت خیرین، بهینه سازی منابع و محرومیت زدایی از عرصه سلامت ادامه می یابد.

وی بیان کرد: مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از اردیبهشت سال 89 در استان راه اندازی شد و تاکنون بیش از 20 پروژه بزرگ عمرانی با اعتبار بیش از 50 میلیارد تومان را در زمینه بهداشت و درمان به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحویل داده است و در حال حاضر نیز چندین پروژه را در دست اقدام دارد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به تشریح خدمات، اهداف و برنامه های مجمع اشاره کرد و گفت: از اردیبهشت سال ۹۹ تا کنون به دلیل شرایط کرونایی پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان برگزار نشده است و با همت اعضای هیئت مدیره مجمع در آینده نزدیک این مهم تحقق خواهد یافت.

سالار جوکار در ادامه به تشریح آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای مجمع خیرین سلامت در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و گچساران، مرکز جامع بیماران خاص یاسوج، کلینیک دندانپزشکی گچساران، خانه بهداشت مال ملا و موگرمون در لنده، اورژانس زیلایی و پایگاه اورژانس جاده‌ای محور ملی یاسوج به دهدشت و ... از جمله این پروژه هاست که اقدامات لازم برای تکمیل و بهره برداری آنها در حال انجام است.

وی بیان کرد: در اقدامی شایسته شورای مشارکت جوانان از مهر ماه سال جاری تشکیل و شورای مشارکت زنان در ادامه فعالیت های قبلی با مدیریت جدید از آبان ماه ۱۴۰۱ شروع به کار می نماید، این اقدامات به منظور استفاده حداکثری از توان و ظرفیت جوانان خیر و بانوان نیکوکار در مجموعه مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نهادینه شده است.

شایان ذکر است در پایان مراسم با تقدیم هدایایی دو عضو هیئت مدیره مجمع مورد تکریم قرار گرفتند.

 

انتخابات دوره پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/ تحویل 20 پروژه عمرانی خیرساز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

انتخابات دوره پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/ تحویل 20 پروژه عمرانی خیرساز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

انتخابات دوره پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/ تحویل 20 پروژه عمرانی خیرساز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوجانتخابات دوره پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/ تحویل 20 پروژه عمرانی خیرساز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوجانتخابات دوره پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/ تحویل 20 پروژه عمرانی خیرساز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار