بزرگترین مرغداری های سیستان و بلوچستان در زاهدان در حال ساخت است

کیخا گفت: با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریالی، ۲ واحد پرورش صنعتی مرغ گوشتی ۲۰۰ هزار قطعه‌ ای و با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۵۰ درصد در شهرستان زاهدان در حال ساخت است که بزرگترین مرغداریهای استان سیستان و بلوچستان می‌باشند.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۶۳
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در جریان بازدید رئیس سازمان از مرغداریهای زاهدان، مدیر جهادکشاورزی شهرستان زاهدان گفت: در راستای توسعه واحدهای مرغداری، با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریالی، ۲ واحد پرورش صنعتی مرغ گوشتی ۲۰۰ هزار قطعه‌ ای و با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۵۰ درصد در شهرستان زاهدان در حال ساخت است که بزرگترین مرغداریهای استان سیستان و بلوچستان می‌باشند.


حسین کیخا افزود: این مرغداری‌ها توان تولیدسالیانه بیش از ۲ هزار و ۷۲۰ تن گوشت مرغ را دارند .

وی تصریح کرد: علاوه بر این دو واحد بزرگ پرورش مرغ گوشتی، ۲۶ واحد مرغداری جدید ۲۰ هزار قطعه ای دیگر نیز در سطح شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد در حال احداث میباشد.

همچنین سرپرست مدیریت جهادکشاورزی گلشن نیز  گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال ،۱۲ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای و یک واحد پرورش مرغ تخم گذار ۲۵ هزار قطعه ای در سطح شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۵ درصد در ساخت است.

مهراب بزرگزاده تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان گلشن دارای ۲ واحد مرغداری با ظرفیت تولیدسالیانه ۳۵۳ تن گوشت مرغ میباشد.

بزرگزاده اظهار امیدواری کرد: با به بهره‌برداری رسیدن واحد های در دست احداث ،۱۶۳۲ تن ظرفیت تولید گوشت مرغ گلشن افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار