امام جمعه موقت بهاباد

اغتشاشات اخیر درکشور یک جنگ ترکیبی بود/ هدف دشمنان تجزیه ایران اسلامی است

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی بود که از سوی دشمن طراحی شده وهمچنین هدف دشمنان تجزیه ایران اسلامی است، گفت: مردم ایران اسلامی بار‌ها با حضورشان در صحنه‌ها نشان داده‌اند که پای این نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۹۵
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و انجام دادن واجبات و ترک محرمات به تحلیل حوادث و اغتشاشات اخیر و آشوبهادرکشوراشاره کرد واظهارداشت: اغتشاشات اخیر درکشور یک جنگ ترکیبی بود که از سوی دشمن طراحی شده است.
امام جمعه موقت بهاباد تصریح کرد: اعتراضات اگر منطقی باشد ما هم قبول داریم، اما آتش زدن قرآن، توهین به مقدسات، آتش زدن و تخریب اموال عمومی و بانک‌ها، برداشتن چادر از سر زنان و بانوان محجبه و این حادثه اخیر شیراز را اگر کسی ابعادش را نفهمد باید در خودش و عقلش شک کند.
رئیس حوزه علمیه بهاباد اظهار داشت: دستگاه قضایی باید با عاملان اغتشاشات بشدت مقابله کند و این خواسته اصلی مردم است و در شرایط کنونی، انسجام و وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان بهترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان است.
وی با بیان اینکه دشمنان با تکرار توطئه‌های متوالی برابر ایران در انواع و اقسام مختلف با بیداری و هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد افزود: دشمنان اسلام و جامعه استکباری از ملت قهرمان ایران سیلی محکم خواهند خورد.
امام جمعه موقت بهاباد بابیان اینکه تجزیه جمهوری اسلامی ایران، سرمایه گذاری روی اقوام ایرانی ایجاد جنگ داخلی وبراندازی نظام همه اهداف ازپیش تعیین شده دشمن دراین اغتشاشات اخیر بود اظهارداشت: هرکس وطن پرست است وکشورش ایران را دوست دارد به خاطر ایران ومملکت خود باید جلوی توطئه‌های دشمنان بایستد ومقاومت کنند تا دشمن هیچ غلطی نتواند انجام دهد.
وی با بیان اینکه مطالبات مردم را متوجه هستیم و مردم نیز راه بیان این مطالبات را به خوبی می‌دانند و بین مطالبات، اعتراضات، خواسته‌ها و فتنه و آشوب تفاوت زیادی وجود دارد، افزود: جنایت شاهچراغ شیراز و اقدامات هنجار شکنانه دشمن مُهر تایید درماندگی دشمن است که خوشبختانه مردم با حضور خود در یوم الله ۱۳ آبان این مرزبندی و حمایت همه جانبه خود را از نظام و انقلاب نشان دادند.
امام جمعه موقت بهاباد با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به یک درخت تناوروتنومند وقدرتمندی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: امروز کشورونظام جمهوری اسللمی به یک درخت تناوروقدرتمندی تبدیل شده است که دشمنان چشم دیدن چنین نظامی راندارند وبداندد از سوی مردم با بصیرت این نظام تمام نقشه‌های شان نقش بر آب خواهد شد.
حجت الاسلام اخوان خطاب به مسئولان امنیتی و قضایی و همچنین قوای سه گانه کشور کشور توصیه وسفارش نمود: خواسته همه مردم این است که دیگر مدارا و مماشات با آشوبگران را کنار گذاشته و با اقدام سریع و قاطع عاملان جنایت‌های اخیر را به سزای اعمال ننگین و خیانتکارانه شان برسانید.
امام جمعه موقت بهابادبا بیان اینکه حوادث اخیر کشور یک پروژه پیچیده بین‌المللی علیه نظام اسلامی است افزود: این توطئه دشمن در چند هفته اخیر یک توطئه‌ای پیچیده وبین المللی بود و نقشه دشمن دراین اغتشاشات خود یک جنگ احزاب بود که رخ داد.
وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: این حضور مردم اعلام انزجار آن‌ها از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار بود.
رئیس حوزه علمیه بهاباد بااشاره به اینکه عظمت واقتدارایران سربلند دشمنان را عصبانی کرده است افزود: تبلیغات معاندین امروز تکرارشایعات صدراسلام است.
امام جمعه موقت بهاباد همچنین وظیفه مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان را خدمت به مردم برشمرد و اظهار کرد: مسئولان باید برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ چرا که مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور دارند و لایق بهترین خدمت‌ها هستند.
امام جمعه موقت بهاباد همچنین به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی درجریان این اغتشاشات اشاره کرد وافزود: اغتشاشات اخیر اغتشاشات فضای مجازی است.
حجت الاسلام اخوان بر ضرورت تقویت این پیام رسان‌ها و شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت: مسئولان وظیفه دارند برای ساماندهی فضای مجازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات و پیام رسانه‌های داخلی اقدام و تلاش کنند.

ارسال نظرات