خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند خبر داد

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه طی هفته کتاب و کتاب‌خوانی در نهاوند

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه طی هفته کتاب و کتاب‌خوانی در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۱۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میلاد امینیان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی است و از این روز تا ۳۰ آبان در سراسر کشور هفته کتاب برگزار می‌شود.
وی گفت: امسال هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با عنوان «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۳۰ آبان آغاز بکار کرده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه‌های شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان نهاوند دارای ۱۱ باب کتابخانه است که در این کتابخانه‌ها ۱۲۵ هزار عنوان کتاب موجود است.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی نشست‌های تخصصی در این حوزه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از دو کتاب تخصصی «محاسبات ریاضی» و «قانون اساسی» از دو مولف کیانی و فیروزانی با محوریت کودک و نوجوان با حضور مسئولین و کتابداران و نویسندگان رونمایی می‌شود.

امینیان با اشاره به اینکه هر ساله یک روز علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌ها شوند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند ۲۴ آبان‌ ماه به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های سراسر کشور شوند.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «مسئله حجاب» استاد شهید مطهری از ۲۱ آبان ماه تا دهم آذر ماه به صورت مجازی در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار