نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی دشمن آرایش جهاد گرفته است/امید آفرینی و جهاد تبیین رسالت مهم صدا و سیما و رسانه ها باشد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی دشمن آرایش جهاد گرفته و با روحیه ایثارگری و جهاد همه جانبه اجازه تحقق اهداف دشمنان را نخواهند داد و دشمنان آرزوها و خواب های متوهم خود علیه این ملت سرافراز و حماسه ساز را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۵۷
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به اینکه شرایط کشور از حساسیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: دشمن با توطئه ها و دسیسه ها دنبال انحراف مسیر انقلاب اسلامی و بیراهه بردن جوانان و نوجوانان است و باید هوشیار بود.

وی افزود: مهمترین هدف دشمن در توطئه ها متوقف کردن ایران اسلامی و انقلابی از پیشرفت و رسیدن به استقلال همه جانبه است و دشمنان با ایرانی مستقل و ایرانی قوی مشکل دارند و البته ملت ایران نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار هستند و قطعا زیر بار شگردهای شیطانی دشمنان نخواهند رفت.

آیت الله دری نجف ابادی با بیان اینکه ملت ایران با وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی همه جانبه با توطئه های دشمنان با قدرت مقابله می کند و مخالف هرگونه هرزگی و بی بند و باری است و اجازه عرض اندام دشمن برای هرج و مرج را نخواهند داد، گفت: جیره خواران و مزدوران غربی و رژیم صهیونیستی نمی توانند ملت ایران را از مسیر با افتخار خود منحرف سازند چراکه این ملت فرهنگ ایثار و شهادت دارد و در مقاطع مختلف نشان داده پایبند به آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) است.

وی با تأکید بر اینکه وحدت و پیروی از ولایت رمز موفقیت ملت ایران در بحران ها و شرایط حساس است، بیان کرد:همه باید از نعمت ولایت فقیه و وحدت ملت پاسداری کنند و قدر آن را بدانند و امروز بسیج همگانی برای مقابله با توطئه های دشمنان یک ضرورت مهم است.

امام جمعه اراک افزود: ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی دشمن آرایش جهاد گرفته و با روحیه ایثارگری و جهاد همه جانبه اجازه تحقق اهداف دشمنان را نخواهند داد و دشمنان آرزوها و خواب های متوهم خود علیه این ملت سرافراز و حماسه ساز را به گور خواهند برد.

وی با تأکید بر اینکه اقشار مختلف مردم باید در دفاع از ارزش های اسلامی و توهین به مقدسات حساسیت داشته باشند، افزود: نقش ورزشکاران و هنرمندان برای دفاع از ارزش های اسلامی بسیار مهم است و باید در این میدان مقدس نقش آفرینی داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به رسالت های مهم صدا و سیما بیان کرد: امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم از طریق بازتاب اقدامات و دستاوردهای دولت توسط صدا و سیما یک ضرورت مهم است و البته باید ابتکار و خلاقیت در این مهم توجه ویژه شود.

وی خاطر نشان کرد: صدا و سیما و رسانه ها در میدان مقدس جهاد تبیین وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید این فریضه مهم را محقق کنند.

حسن نجمی به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی معرفی و از خدمات داریوش دبیقی مدیرکل سابق صدا و سیما قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار