مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان :

هلال احمر زنجان10 هزار عضو در حوزه جوانان دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان فقط در حوزه جوانان بیش از 10 هزار نفر عضو دارد که این اعضا در دوره کرونا به نحو قابل توجهی دست ما را در مهار و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گرفتند.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۷۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان اظهار کرد: اعضای جوانان حاضر در این جلسه در برنامه‌های شاخص هلال احمر استان زنجان یاریگر این مجموعه بوده‌اند و اعضای جوانان از پنج تا 35 سال هستند.

هلال احمر زنجان10 هزار عضو در حوزه جوانان دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: هلال احمر استان زنجان فقط در حوزه جوانان بیش از 10 هزار نفر عضو دارد که این اعضا در دوره کرونا به نحو قابل توجهی دست ما را در مهار و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گرفتند.

وی گفت: در اوایل روزهای شیوع بیماری کرونا غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی به استان را بر عهده داشتند و این  خدمات را بدون هیچ چشم داشتی ارائه کردند.

موسوی افزود: در ادامه پیشگیری از شیوع این بیماری اعضای جوانان دختر و پسر، طرح حاج قاسم سلیمانی، آمران سلامت، ناظران سلامت تا مرحله واکسیناسیون شهروندان را در سالن ورزشی هلال احمر انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه اعضای جوانان هلال احمر در دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم و هیات‌ها و دسته‌های عزاداری در توزیع ماسک و راهنمایی شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مشارکت جدی داشتند، تصریح کرد: باید از همه اعضا به ویژه جوانان، که بدون هیچ چشم داشتی در طرح‌های مختلف حوزه جوانان مشارکت دارند، قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: هدف ما این است تا مشارکت در فعالیت‌های جامعه و مهارت‌های بهتر زیستن و زندگی را یاد بدهیم تا برای زمان حوادث آماده باشند.

وی ادامه داد: نتیجه همه این آموزش‌ها افزایش تاب آوری در جامعه است که در هلال احمر برای این مهم تلاش می‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران و نماینده دبیر کل و مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در سفر یک روزه خود از پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمالغرب، مرکز جامع توانبخشی شهید چمران هلال احمر، کارخانه راشا کاسپین بازدید و با اعضای جوانان فعال هلال احمر استان زنجان دیدار کردند.

شرکت در مانور زلزله، تخلیه و اسکان اضطراری با محوریت خانه هلال در مجتمع مسکونی رضوان شهرک پونک به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه و شرکت در جلسه تشریح وضعیت خشکسالی روستاهای استان زنجان از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

مدیر کل  پدافند غیر عامل استان زنجان و مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان در جلسه تشریح وضعیت خشکسالی روستاهای استان و مانور زلزله حضور داشتند.

گفتنی است، در پایان این دیدار به اعضای حاضر در جلسه هدایایی اهدا و از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار