خبرهای داغ:
در افتتاح طرح یاریگران زندگی مطرح شد:

با میدان دادن به دانش آموزان زمینه خلاقیت و پیشبرد برنامه‌ها را برای آن‌ها مهیا شود

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: روسای ادارات آموزش وپرورش سراسر استان، فرصت خلاقیت را برای مدیران مدارس و مدیران مدارس سراسر استان نیز با میدان دادن به دانش آموزان زمینه خلاقیت و پیشبرد برنامه‌ها را برای آن‌ها مهیا کنند.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۴۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد خلیل عسکری در آئین افتتاح طرح یاریگران زندگی و گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی، در دبیرستان فرشتگان ناحیه 4 شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر، جان خود را فدا کردند، اظهار کرد:امنیت امروز را مدیون جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی هستیم که شب و روز از مرز های کشور دفاع می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:  آموزش و پرورش در راه تامین امنیت جامعه با سایر دستگاه ها همکاری لازم را می کند چراکه معلمان و دانش آموزان قشر بزرگ جامعه هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر تشکلات یاریگران زندگی، همه دانش آموزان در اطلاع رسانی در مورد آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر  به خانواده ها تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت:  من امروز دو توصیه مهم دارم اول این که مدیران ادارات آموزش و پرورش استان،  با تفویض اختیار به مدیران مدارس، فرصت خلاقیت و نوآوری را برای انها فراهم کنند و دوم؛ از مدیران بیش از 8 هزار مدرسه استان می خواهم  که به دانش آموزان میدان بدهند  و زمینه خلاقیت آنها را فراهم کنند تا برنامه های مد رسه با محوریت دانش آموزان پیش برود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز در این آئین اظهار کرد: از زمانی که ناتو  و آمریکا وارد کشور افغانستان شدند افزایش مواد مخدر صنعتی افزایش پیدا کرد.

سید موسی حسینی با اشاره به تولید 98 درصد مواد مخدر در همسایگی کشورمان، افزود: استکبار همواره با تقویت تولید مواد مخدر  سعی در نابودی استعداد جوانان ن ا را دارند دشمن در همسایگی ما مبادرت به تولید مواد مخدر  می کند و سپس دارد کشور می کند.

وی تصریح کرد: استکبار شعارش با عملش کاملا  متضاد است شعار آزادی می دهد اما با تولید و پخش مواد مخدر کمر به نابودی جوانان ما را دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات بیش از 81 درصد مطالب فضای مجازی کذب است و نباید این نوع مطالب را منبع خبری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار