همزمان با آغاز هفته بسیج

برپایی دومین نمایشگاه سراسری پایگاه های مقاومت بسیج اسوه

سردار بابا احمدی، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین از برپایی دومین نمایشگاه سراسری اسوه به منظور ارائه دستاوردها و ترویج الگوهای برتر پایگاه های مقاومت بسیج در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۸۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات، سردار حیدر بابا احمدی، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جشنواره سراسری اسوه گفت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده ها، جشنواره سراسری اسوه در سه سطح حوزه ای، استانی و کشوری برگزار میگردد.

وی در ادامه اظهار داشت: در مرحله اولیه و مقدماتی؛ ۳۸۹۰ نمایشگاه در حوزه های مقاومت بسیج سراسر کشور برپا گردید که با ارزیابی صورت گرفته از عملکرد پایگاه های مقاومت، ۳۲۶۰ پایگاه برتر به مرحله استانی راه یافته اند و در هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری نمایشگاه و جشنواره استانی اسوه بودیم که به توفیق الهی دومین نمایشگاه سراسری اسوه با حضور ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج برتر از سراسر کشور از تاریخ ۲۸ آبان الی ۱ آذرماه ۱۴۰۱ در مجموعه فرهنگی- ورزشی ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار میگردد.

حسن ختام این نمایشگاه، برگزاری جشنواره مشترک سراسری اسوه و مالک اشتر بسیج در تاریخ ۱/۰۹/۱۴۰۱ است که ان شاءالله از پایگاه های منتخب اسوه و سایر عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه های مقاومت بسیج نظیر امامان جماعت، هیئت امنا، خادمین مساجد، خیرین، دستگاه های اجرایی و... که با حمایت های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته اند، تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات