خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان طی هفته بسیج

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان گفت: به مناسبت هفته بسیج ۲۰ عنوان برنامه با شعار محوری «بسیج خدمتگذار ملت ایران» به همت بسیجیان این حوزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۲۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از مهمترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و هدف اصلی آن حفظ دستاوردهای انقلاب است.

وی گفت: بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت در منطقه اسلامی و دینی برای دیگر ملت‌ها الگو و سرمشق خواهد شد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان تصریح کرد» به مناسبت هفته بسیج ۲۰ عنوان برنامه با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: افتتاح منزل مسکونی، تهیه جهیزیه و سیمونی و برگزاری میز خدمت برای افراد نیازمند از برنامه‌های پیش‌بینی شده این حوزه مقاومت در ایام هفته بسیج است.

زنگنه ابراز کرد: یادواره شهدای مدافع حرم با اجرای گروه نمایشی تابش و روایتگری آقای روحی از روایان جبهه و جنگ و برگزاری مراسمات با محوریت «ایران قوی» با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به نیاز جامعه امروز به جهادتبیین و روشنگری گفت: دشمنان برای بدبین کردن مردم نقشه‌های زیادی را کشیده‌اند که ما باید با جهاد تبیین به روشنگری بپردازیم.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان بیان کرد: بازدید از پارک علم و فناوری، برگزاری مسابقات و تولید محتوای دیجیتالی و برگزاری کلاس‌های سواد رسانه و برنامه‌های ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار