خبرهای داغ:
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در محکومیت عمل جنایتکارانه اغتشاشگران و تسلیت شهادت شهید محمد زارع مویدی آمده است:

گرچه شهادت یک افتخار بزرگ است، امّا لازم است که مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی بیش از این با اغتشاشگران مماشات نکنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در محکومیت عمل جنایتکارانه اغتشاشگران و تسلیت شهادت شهید محمد زارع مویدی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۴۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در محکومیت عمل جنایتکارانه اغتشاشگران و تسلیت شهادت شهید محمد زارع مویدی بیانیه ای صادر کرد.  متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم اللّه الّرحمن الّرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ،
از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.
شهادت روحانی بسیجی، مردمی، متواضع، مخلص و انقلابی حجّت الاسلام شيخ محمد زارع مؤیّدی ، توسّط اغتشاش گران داعشی مسلک در شیراز، حرم سوّم اهل بیت را به محضر شریف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظّم رهبری، نماینده محترم معظّم له در استان، حوزه علمیه استان فارس و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم.
این روحانی مخلص و خدوم در همه عرصه های خدمت رسانی از جمله کمک به مردم زلزله زده بم، کمک به مردم سیل زده خوزستان و دهها نقطه دیگر از کشور اسلامی ایران و هر جا که احساس تکلیف و نیاز به کمک رسانی می کرد، خود را به میدان معرکه می رساند و از هیچ کوششی مضایقه نمی نمود. آرزوی شهادت خواسته همیشگی ایشان بود و بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید.
گرچه شهادت یک افتخار بزرگ و پاداش سالها تلاش مخلصانه این طلبه عزیز می باشد، امّا لازم است که مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی بیش از این با اغتشاشگران مماشات ننموده و هر چه سریعتر با عوامل مزدور و کسانی که نظم و امنیّت مردم و کشور را به هم می زنند برخورد قاطع نمایند تا دیگر شاهد چنین جنایات فجیعی از سوی عدّه ای قلیل و بی دین و اغتشاگر نباشیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار