فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حضور مردم در مراسم شهدا عزت جامعه اسلامی است

سردار کریمی گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا عزت بخش جامعه اسلامی و زینت نظام اسلامی است و خوشبختانه ملت و جوانان برای ساختن و پیشرفت ایران اسلامی در صحنه هستند
کد خبر: ۹۴۶۸۲۷۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در مراسم وداع خانواده شهدای تازه شناسایی شده شهیدان والامقام «اسدالله اسدی» و «علی اکبر سلیمانی» در حسینه سپاه روح الله اظهار داشت: شهدا سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند و به برکت وجود شهدا در عرصه های مختلف روح فداکاری و ایثارگری در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

وی افزود: شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ماهستند و به برکت مجاهدت های شهدا ایران عزیز امروز مستقل شده و به فضل الهی با ادامه مسیر شهدا ایران قوی محقق خواهد شد.

سردار کریمی تأکید کرد: امروز به برکت شهدا جهان اسلام به میدان مجاهدت تبدیل شده و غروب قدرت های پوشالی استکباری و استعماری فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه شهدا مسیر آگاهی را به ما نشان می دهند، گفت: به برکت شهدا امروز نسل جدید نه تنها با نسل دفاع مقدس تفاوتی ندارند حتی نسبت به مفاهیم و ارزش های اسلامی و انقلابی مشتاق تر هستند و برای دفاع از ارزش های اسلامی پیشگام می شوند و مصداق این را به وضوح می توانیم در مراسم های متعلق به شهدا و مناسبت های انقلابی ببینیم و در واقع نسل جوان و نوجوان امروز خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی و مسیر شهدا است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: همه شهدا در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه دارند و در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و امروز ملت ایران به شهدا به نوان قهرمانان بزرگ افتخار می کنند ولی شهیدانی که طی مقطعی طولانی گمنام بودند نماد استقامت و ایستادگی و سند افتخار ملت هستند و همچون ستاره هایی پر فروغ در آسمان جاویدان و حماسه ساز ایران اسلامی و انقلابی می درخشند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و حضور شهدا در جامعه سیمای درخشان شهر و حماسه های مردم انقلابی در مراسم شهدا دیده می شود و رسانه های مزدور جبهه استکبار و حامیان آنها به جای اینکه تعداد اندکی از جوانان فریب خورده را نشان دهند باید حماسه های حضور مردم و تجلیل آنها از شهدا را به نمایش بگذارند.

سردار کریمی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ شناختی بیان کرد: دشمنان به دنبال تیره نشان دادن فضای شهرها برای ترویج یأس و نا امیدی هستند و می خواهند جوانان ایرانی را تنبل نشان دهند و یا کارخانجات و بازارهای ایران را تعطیل به دنیا معرفی کنند اما به برکت شهدا و آگاهی و بصیرت مردم نقشه های آنها برملا می شود و به اهداف شوم خود نمی رسند و امروز به وضوح می بینیم اقشار مختلف مردم برای پیشرفت کشور تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا عزت بخش جامعه اسلامی و زینت نظام اسلامی است،گفت: خوشبختانه ملت و جوانان برای ساختن و پیشرفت ایران اسلامی در صحنه هستند و اجازه عرض اندام به عناصر خارجی و خصوصا مزدوران رسانه ای آنها نخواهند داد و حضور بصیرانه ملت چشم فتنه را کور کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور اقتدار آفرین مردم در مراسم شهدا نشان از زنده بودن ملت و آرمان های شهدا دارد و ملت با حضورشان علاوه بر اینکه میثاق با شهدا را اعلام می کنند از مقام شهدا و خانواده های صبور و بصیر آنها نیز تجلیل می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار