درخشش جوانان زنجانی در جشنواره کشوری فیلم کوتاه

زنجان-جوانان مجموعه فرهنگی هنری نگاره موفق به کسب تندیس و لوح زرین جشنواره کشوری فیلم کوتاه با اثر فیروزه های مادربزرگ شدند.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۰۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

مهدی مقدم ؛کارگردان این فیلم کوتاه در مصاحبه با خبرنگار بسیج زنجان گفت:فیلم کوتاه فیروزه های مادربزرگ به همت نوجوانان  گروه نگاره شهرستان خرمدره تولید شد.

 

درخشش جوانان زنجانی در جشنواره کشوری فیلم کوتاه

 وی با بیان اینکه این اثر به سفارش کنگره ی ۳۵۳۵شهید استان  در طول دو ماه تولید و در شبکه های مختلف ملی به انتشار رسید،تصریح کرد:نماهنگ فیروزه های مادربزرگ اثری در محور داستانی بوده که موزیک بازخوانی و تمامی مراحلِ ضبط توسط مجموعه نوجوان محور نگاره صورت مگرفته است.

 

کارگردان این اثر افزود: این نماهنگ به یاد و محوریت شهید شهرستان،شهید ناصر فیروزی ساخته شد و برکت بسیاری برای عوامل و مجموعه نگاره داشته که به لطف و دعای مادر شهید این افتخار بزرگ در جشنواره ملی فیلم کوتاه کسب شد 

 

مقدم بابیان اینکه تبیین راه شهدا و سختی دوری مادران شهدا از فرزندان خود،برای نسل دهه هشتادی و حتی دهه نوی را جزو مهمترین تولیدات رسانه ای و فرهنگی  دانست و گفت:ریشه ی افتخارات امروز ایرانِ عزیز،در جهاد و ایثار شهدا، و دامن پاک شهدای دفاع مقدس است و  ما خود را موظف در پرداختن به این موضوع پر اهمیت و خاص میدانیم که الحمدالله اثر فیروزه های مادربزرگ بر اساس ایده جمعی و تولید نوجوانِ دل پاک توانست پاسخ زحمات خود را در این روزهای برگزاری جشنواره بگیرد.

 

گفتنی است اثر فیروزه های مادر بزرگ در تالار اندیشه حوزه هنری , تندیس و لوح زرین بهترین فیلم کوتاه در بخش ویژه جشنواره را دریافت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار