سرهنگ انوری خبرداد؛

اجرای ۳۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در یاسوج/ از اجتماع ۵ هزار بسیجی تا رزمایش جهادگران فاطمی

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه با ۱۲۵ ریز برنامه به مناسبت هفته بسیج در یاسوج اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۶۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سرهنگ پاسدار حسین انوری در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی از سال ۹۷ تاکنون ساخته و در حال تحویل به نیازمندان است، گفت: بسیج متعلق به مردم بوده و تمام تلاش بسیج برای این است که خدمتگزار مردم باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد افزود: از ابتدای شکل گیری نهاد مقدس بسیج توسط بنیانگذار کبیر انقلاب، در همه صحنه ها پشتیبان نظام و انقلاب بوده و اکنون هر جا که نیاز به حضور بسیج باشد حضور پیدا خواهد کرد.

سرهنگ انوری با بیان اینکه در طول هفته بسیج که با شعار محوری "بسیج خدمتگزار مردم ایران" از ۲۹ آبان شروع می شود، بیان کرد: در سپاه ناحیه بویراحمد بیش از۳۰ عنوان برنامه با ۱۲۵ ریز برنامه را خواهیم داشت که از ابتدای هفته بسیج تا پایان آن برنامه اجرایی خواهند شد.

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی
وی ادامه داد: در اولین روز از هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی اجرا می شود که گروه های جهادی به مدد مردم و نیازمندان می شتابند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، فرزند آوری و جمعیت و سبک زندگی اسلامی، نشست های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و تربیت و تعالی، جشنواره جهادی علم و فناوری و تجلیل از مخترعین برتر در شهرستان بویراحمد و افتتاح مرکز مشاوره خانواده بسیج را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان نام برد.

افتتاح دو کارگاه تولیدی مانتوی ایرانی اسلامی در یاسوج
سرهنگ انوری افزود: ۲ کارگاه تولیدی مانتو برای زن مسلمان ایران اسلامی با دایر کردن حداقل ۵۰ چرخ خیاطی افتتاح خواهد شد تا زنان بد سرپرست و بی سرپرست مشغول به کار شوند.
وی اضافه کرد: در روز پایانی هفته بسیج که به نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده حدود پنج هزار نفر از بسیجیان شهرستان در مصلای حضرت امام خمینی ره یاسوج حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار