المپیاد ورزشی بانوان شاغل برگزار می‌شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اعلام خبر تشکیل کارگروه امور بانوان و خانواده دستگاه‌های شورای هماهنگی، گفت: المپیاد ورزشی بانوان شاغل دستگاه‌های شورای هماهنگی ادارات تابعه استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۶۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس‌کرمی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تهران، اظهار کرد: کارگروه امور بانوان دستگاه‌های شورای هماهنگی در راستای هم افزایی پیرامون حل مسائل بانوان جامعه هدف وزارت متبوع تشکیل می‌شود.

وی افزود: بنا به پیشنهاد دستگاه‌ها المپیاد ورزشی بانوان شاغل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی در رشته های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بیان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، افزایش نشاط و حفظ سلامتی کارکنان بوده و به زودی کمیته برگزاری آن تشکیل و الزمات و مقررات آن تدوین و جهت اجرا به دستگاه‌های عضو ارسال خواهد شد.

ویس کرمی گفت: به همین منظور جهت استفاده کارکنان در دستگاه های عضو شورا، تسهیلات مناسبی برای بهره‌مندی از اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز مصوب شد که در آن نیز الویت با بانوان خواهد بود.

وی همچنین از تلاش بیشتر در جهت اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح دستگاههای عضو و جامعه هدف خبر داد و گفت: ایجاد تسهیلات رفاهی و تشویقی در جهت فرزند آوری، تشویق به ازدواج آسان و ایجاد پوشش بیمه‌ای توسط اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران برای درمان زوج های نابارور و... از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار