فرهنگ بسیجی در تمامی عرصه‌ها وارد شده است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد پیام مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۹۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از بهاباد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد پیام مشترک صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:
بسیج مدرسه عشق وایثار
بسیج و بسیجی، خاطرات رزمنده ایی را زنده می‌سازد که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از میهن عزیزمان را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏‌هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.
بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
بسیج فرهنگ است، فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور نموده و در هر بخشی وارد شده است بدون چشم داشت گره‌ها را با اراده‌ی پولادین و جهادییش باز نموده و بن بست‌ها را از سر راه برداشته است، شاهد این مدعا تقدیم شهدای گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم الشان تقدیم پیشگاه الهی نموده است.
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.
آری بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.
بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس؛ در ادامه آن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و خدمت رسانی به مردم با برنامه‌های مختلف فرهنگی و جهادی، کمک‌های مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا از یاد نخواهند برد.
بسیجی یعنی ارزش، هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در آحاد ملت مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است. نهاد انقلابی و اسلامی بسیج برگرفته از بطن و متن مردم است که با تدبیر تاریخ ساز و آینده نگرانه حضرت روح الله (رحمت الله علیه) در ۵ آذر ۵۸ تاسیس گردید.
حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه‌ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.
اینجانب هفته بسیج را به محضر مقام معظم رهبری، همه بسیجیان سرافراز و مردم ولایتمدار و بسیجی شهرستان بهاباد تبریک عرض کرده و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.
سرگردپاسدار محمدرضاقاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد
حجت الاسلام هادی عامری مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در بسیج سپاه بهاباد

ناحیه بهاباد, [۱۹.۱۱.۲۲، ۱۲:۱۸]پیام مشترک نماینده، ولی فقیه درسپاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت هفته بسیج

ارسال نظرات