فرمانده سپاه نکا:

برنامه‌های هفته بسیج در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است

ساری-فرمانده سپاه نکا گفت: محور برنامه‌های هفته بسیج در حوزه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج است.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۹۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

برنامه‌های هفته بسیج در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه نکا امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بمناسبت هفته بسیج با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت» گفت: بسیج به عنوان مظهر سازندگی، خدمات بسیج از مردم و برای مردم است.
 
سرهنگ نجفی با بیان این مطلب که مخاطبان برنامه‌های هفته بسیج همه اقشار جامعه است، افزود: محور برنامه‌های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا در ادامه با قدردانی ازحضور با صلابت امت با بصیرت دیار نیکان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب تصریح کرد: مرم این دیار در سایه آموزه‌های مکتب شیعه که از جانب عالمان و مشعلداران دین همچون آیت الله کوهستانی آیت الله محمدی لائینی، همواره ولایتمدار و هیچگاه از آرمان‌های امامین و شهدا دست نخواهند کشید و در این مسیر ثابت قدم هستند.

برنامه‌های هفته بسیج در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است
سرهنگ نجفی به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و یادآور شد: مردم شهید پرور این دیار درمقابل جریان اغتشاشگران که از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی طراحی شده بود با برگزاری چندین راهپیمایی مواضع شفاف خود را اعلام و اقدام آنان را محکوم کردند.

فرمانده سپاه نکا اعلام کرد: این دیار فرزندانی همچون سردار طوسی و ۴۳۷ آلاله و ۶شهید مدافع حرم در دامن خودپرورش داد و نخواهد گذاشت مسیری که شهدای ما معین کردند خدشه وارد گردد و در ادامه را تا ظهور حضرت حجت (عج) پاسدار و مدافع نظام و انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار