برگزاری جلسه شورای اداری در نیمروز

جلسه شورای اداری شهرستان نیمروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۶۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیمروز، جلسه شورای اداری شهرستان نیمروز گرامیداشت هفته بسیج ، با حضور آقا راهداری فرماندار شهرستان نیمروز، سرهنگ سارانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و کلیه اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان نیمروز برگزار شد.

در این جلسه راهداری فرماندار شهرستان نیمروز ، به پیش رو داشتن هفته بسیج و با تاکید بر گرامیداشت این هفته گفت: نامگذاری امسال هفته بسیج با عنوان بسیج خدمتگزار مردم است نشان دهنده فعالیتهای خالصانه و صادقانه نیروهای بسیج در خدمت به مردم و حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب است.

 رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه ما سه نوع جهاد بر عهده داریم و باید در این سه عرصه جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امید آفرینی فعال باشیم و هفته بسیج فرصت مغتنمی در جهت تشریح این موضوعات است و باید با تلاش مستمر خود در جهت خدمت به مردم و ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه حرکت نمائیم .

 در ادامه جلسه سرهنگ سارانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروز : ضمن تبریک هفته مبارک بسیج،بسیج را بازوی توانمند امام و رهبری خواندند و گفتند؛ بسیج همان طور که امام (ره) فرمودند ریشه در صدر اسلام دارد و شجره ی طیبه است که همه از آن استفاده میکنند و از خدمات شایان این درخت تناور در طول انقلاب اسلامی استفاده شده است.

 فرمانده سپاه شهرستان نیمروز با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان "بسیج خدمتگذار ملت ایران" به مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان نیمروز اشاره کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا،همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا (آبروی محله) و همایش معتمدین،ریش سفیدان و بزرگان طوایف از مهمترین برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار