اجرای بیش از ۴۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و خدماتی هفته بسیج در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین از اجرای بیش از ۴۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: سه هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۹۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)با تاسیس شجره طیبه بسیج به دنبال دفاع از انقلاب و دستاورد های انقلاب اسلامی بود که بسیج برای دفاع از این انقلاب و دستاوردها و همچنین خدمتگزاری مردم است و تمام تلاش خود را بکار برده و در عرصه های مختلف این خدمتگزاری ادامه دارد.

وی افزود: حضور بسیج در عرصه دفاع از انقلاب،  ۸ سال دفاع مقدس شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده وهمچنین بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی در عرصه های همچون جهاد سازندگی خدمت رسانی و حضور موثر داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: در پایان شهریورماه دشمن به بهانه ای قراردادن فوت مرحومه امینی تلاش کرد فتنه انگیزی کند و ناآرامی هایی را دامن بزند، بسیج بار دیگر در صحنه دفاع از انقلاب ظاهر شد و با فعالیت‌های شبانه روزی تلاش کرد که بتواند در راه دفاع و امنیت مردم محکم بایستد.

سرهنگ امینی تصریح کرد: شهدای بسیاری در دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد و هم اکنون شاهد هستیم در فتنه های اخیر هم شهدایی را مظلومانه تقدیم کرده و این جز دفاع از امنیت ایران وانقلاب نبوده است.

وی ادامه داد: در هفته بسیج، تلاش خواهیم کرد تا تصویر عرصه های خدمت رسانی بسیج را به مردم معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین بیان کرد: خدمات وسیع و متنوعی که درقالب بسیج به مردم ارائه داده شده است در همین رابطه برنامه های مختلفی بمناسبت هفته بسیج تدوین و اجرایی خواهد شد که در ۲۳ عنوان برنامه های محوری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان ورامین خواهیم داشت.

سرهنگ امینی در خصوص برنامه‌های هفته بسیج گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه هایی ‌که در هفته بسیج اجرا خواهد شد که یکی از مهم‌ترین فعالیت های کنونی بسیج است، بحث سازندگی و خدمت رسانی است به ویژه بعد از کرونا که باعث شد تعدادی از مشاغل دچار آسیب شوند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه در این زمینه ورود کرد که در هفته بسیج بیش از ۳ هزار بسته معیشتی توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج و با حضور ائمه محترم جمعه وجماعات به‌طور مشترک توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در روز ۵ آذر از هفته بسیج، بسیج مقتدر در کنار نیروهای نظامی و انتظامی که همیشه در راه تامین امنیت نقش آفرینی داشتند اجتماع اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین خاطرنشان کرد:حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین در نمازهای جمعه ورامین، خیرآباد و جوادآباد حضور پیدا می‌کنند.

سرهنگ امینی افزود: بسیج شهدای بسیاری را در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب تقدیم انقلاب کرده است که پنج شنبه با حضور در مزار شهدا غبارویی را خواهیم داشت و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت خواهیم کرد و عهد می‌بندیم که تا پای جان در راه انقلاب و در راه ولایت و دفاع از مردم شریف ایران خواهیم ایستاد.

وی بیان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا که کمتر از شهادت نیست با برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله تلاش خواهیم کرد یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و به ویژه بزرگداشت شهدای مظلومی که اخیرا توسط عناصر تکفیری و منافق به شهادت رسیدند.

وی اظهارداشت: در هفته بسیج جهاد تبیین جزو برنامه های اصلی است که متأسفانه دشمن با روایت های جعلی و وارونه نشان دادند، برخی ها را دچار تردید و سرگردانی کردند و ما با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته بسیج با برگزاری جلسات تبیین به به روایت صحیح پرداخته و امید داریم بتوانیم روشنگری داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در خصوص دیگر برنامه‌ها گفت: تبلیغات و فضا سازی شهری، کاروان مقاومت در قالب خودرویی و موتوری، ایستگاه سلامت، کارگاه سواد رسانه، مسابقات کتابخوانی، ایستگاه های صلواتی، مسابقات مختلف ورزشی، همایش های پیاده روی، اردوهای سیاحتی زیارتی، مسابقات قرانی، برگزاری میز خدمت، تجلیل از فرماندهان بسیجی و نشست های بصیرت، نمایشگاه‌های عکس از جمله برنامه های دیگر در هفته مبارک بسیج می‌باشد، همچنین  برنامه ها در سطح  پایگاه‌ها، حوزه های مقاومت و سپاه شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

سرهنگ امینی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از هفته بسیج همایش استانی گله داران یا سران‌عشایر با حضور مسؤولین استانی و با میزبانی شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار