حجت الاسلام عبدالهی:

بسیج صداقت خدمت خود را اثبات کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک گفت: بسیج همیشه و در همه عرصه ها صداقت خدمت خود را اثبات کرده و در همه زمینه ها خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۸۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

حجت الاسلام عبدالهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج مایه افتخار، مباهات و شادی دوستان انقلاب و همچنین هفته یاس و ناامیدی دشمنان این انقلاب هست.

وی افزود: بسیج به سان مصداق قرآن مبنی بر شجره طیبه می باشد که ریشه آنو محکم و ثابت و شاخه هایش در آسمان است که مردم از ثمرات آن بهره می برند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: بسیجیان در فتنه ها مصداق آشنا علی الکفار و رحما بینهم هستند و برای مردم عزیز مایه آرامش هستند.

عبدالهی گفت: تنها راه ادامه انقلاب اسلامی تفکر بسیج و این روحیه مقدس است و راه برون رفت از مشکلات کشور از جمله اقتصادی مدیریت جهادی و روحیه بسیجی می باشد.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولین کشور می بایست با همین روحیه در پی حل مشکلات مردم بر آیند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک افزود: بسیج همیشه و در همه عرصه ها صداقت خدمت خود را اثبات کرده و در همه زمینه ها خوش درخشیده است.

ارسال نظرات