مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز خبر داد؛

اجرای طرح جهاد آب رسانی در البرز/ 50 کیلومتر خط انتقال آب احداث می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اجرای طرح جهاد آب رسانی خبر داد و گفت: این طرح، یک طرح ملی است که بخشی از آن در استان البرز اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۲۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

سرهنگ مهران طیران، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج از اجرای طرح جهاد آب رسانی خبر داد و گفت: این طرح، یک طرح ملی است که بخشی از آن در استان البرز اجرا می شود. سازمان بسیج سازندگی مجری و شرکت آب و فاضلاب استان البرز کارفرما و ناظر این طرح است.

اجرای طرح جهاد آب رسانی در البرز/ 50 کیلومتر خط انتقال آب احداث می شود

وی افزود: در این طرح 50 کیلومتر خط انتقال آب احداث می شود که تاکنون بیش از 90 درصد آن انجام و آبگیری دو مخزن بتنی با ظرفیت 500 مترمکعب و یک مخزن هوایی با ظرفیت 200 مترمکعب نیز پیش بینی شده که یکی از مخازن بتنی تکمیل شده و دیگری 40 درصد پیشرفت داشته و پیشرفت آبگیری مخزن هوایی نیز 70 درصد است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز عنوان کرد: این اقدام ابتدای سال کلید خورد اما اجرای پروژه اوایل تابستان آغاز شد و ما موفق شدیم با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی و همزمان کردن اجرای پروژه ها، جلوتر از برنامه زمانبندی طرح حرکت کنیم. کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و سرعت اجرای طرح از جمله مزایای استفاده از گروه های جهادی و بهره گیری از ظرفیت های مناطق مربوطه است.

سرهنگ طیران با اشاره به استمرار اجرای طرح های جهاد آب رسانی و با بیان اینکه قرارداد جدیدی برای آبرسانی به 40 روستا منعقد خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر آن است تا مشکلات همه روستاهایی که دارای تنش آبی هستند و آب مناطق در اختیار سازمان آب و فاضلاب است، برطرف شود. همچنین سعی می شود به شرط تخصیص اعتبارات لازم، فاز اول پروژه ظرف یک تا دو ماه آینده تکمیل شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار