خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛

قلم، سلاح اصحاب رسانه در ترویج تفکر بسیجی است

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: قلم، سلاح اصحاب رسانه است تا با تفکر و اعتقاد بسیجی آرمان های امام راحل را در جامعه گسترش دهند و مولفه کادر سازی بسیج رسانه در راستای جریان سازی انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۳۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین دوره آموزشی تحلیلی اعضای شوراهای کانون های بسیج رسانه استان قزوین به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سالن جلسات معاونت آموزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این جلسه که با حضور فعالان رسانه شوراهای کانون های بسیج رسانه استان برگزار شد با اشاره به شکل گیری بسیج رسانه سال ۹۱ در تهران و در سال ۹۲ در استان قزوین بیان کرد: ۲۴ قشر در بسیج وجود دارد که یکی از این اقشار، بسیج رسانه است و رسالت بسیج رسانه کادر سازی و جریان سازی می باشد.

وی گفت: قلم ما سلاح ماست تا با تفکر و اعتقاد بسیجی آرمان های امام راحل را در جامعه گسترش دهیم و این کادر سازی برای جریان سازی است.

کشاورز اظهار کرد: حوزه خبرنگاران یکی از زیرشاخه های بسیج رسانه است که یکی از بهترین فعالان فضای می باشند. همچنین کسانی که در فضای مجازی بتواند محتوای مناسبی برای مخاطبین ایجاد نماید جزو زیرشاخه بسیج رسانه است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: از بسیج رسانه ۱۰ شهید شاخص تقدیم انقلاب اسلامی شده که هر سال از سال ۹۶ یکی از این شهدای والامقام، بعنوان شهید شاخص بسیج رسانه معرفی شده است و در سال جاری شهید طاهرخانی بعنوان شهید شاخص سال بسیج رسانه معرفی شد.

وی افزود: بصیرت و مسوولیت دو عنصری است که باید در مجموعه بسیج رسانه در حد اعلا مورد توجه قرار گیرد. چرا که بصیرت موجب پذیرش مسوولیت در حفظ و نگهداری از اعتقاداتی است که ما از آنها بعنوان آرمان های انقلابی یاد می کنیم و برای حفظ این آرمان ها خون های پاک و مقدسی داده ایم.

کشاورز در ادامه با تشریح بخش ها و زیرشاخه های هسته بسیج رسانه تصریح کرد: مجموعه بسیج رسانه شامل کانون های خواهران و برادران، شورای بسیج رسانه، هیات اندیشه ورز شامل جمعی از نخبگان بسیجی اهل قلم، جهادگران رسانه و اعضای بسیج رسانه از بین جامعه رسانه است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به امکانات بسیج رسانه جهت رفاه حال خبرنگاران بسیجی یادآور شد: مجموعه بسیج و سپاه امکانات تفریحی و فرهنگی با هزینه پایین را در اختیار خبرنگاران قرار می دهد. در این مدت به دنبال این بودیم که با ایجاد کارگاه ها و نشست های روشنگری و تحلیلی مسایل روز بررسی و بصیرت افزایی شود. یکی از برنامه های ما برای انعکاس اخبار امیدوار کننده، اردوهای جهادی است که اهالی جهادگر رسانه تحت محوریت بسیج رسانه، اخبار امیدبخش را در جامعه منعکس می‌کنند.

کشاورز در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در مناسبت های آیینی و تقویمی از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: یکی از برنامه های بسیج رسانه، برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر است که اصحاب رسانه می توانند تا پانزده دی تمام آثار خود را از مدت تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار