برگزاری نشست روشنگری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در روستای کوشه شهرستان تفتان

فراهی گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا ناحیه تفتان نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت موضوع اعتیاد در روستای کوشه شهرستان تفتان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۱۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از تفتان، ستوانسوم پاسداربهزادفراهی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا ناحیه تفتان گفت: اعتیاد و مواد مخدر یکی از اصلی ترین آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: مقابله با مواد مخدر و کاهش موارد اعتیاد یکی از برنامه‌های مهم حوزه مقاومت بسیج فتح المبین ناحیه تفتان در سال جاری است.

فراهی با اشاره به اهمیت توجه و عزم دستگاه‌های مختلف برای مقابله مؤثر و هماهنگ با مسئله اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: تعامل بین سازمانی و در کنار آن مطالبه عمومی از نهادهای مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر دو مؤلفه ای هستند که در کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برآمده از آن نقش مؤثری خواهند داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا ناحیه تفتان با اشاره به معضل بیکاری که نقش اساسی و مهم در اعتیاد جوانان دارد از مسئولین، بزرگان و ریش سفیدان شهرستان و این روستا خواست تا همه توان خود را جهت اشتغالزایی و همچنین ایجاد کارگاه های کوچک زود بازده بکار برند تا جوانان از این آسیب اجتماعی مصون بمانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار